Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Op een al wat oudere PC met AMI bios heb ik windows 10 ( 64 bit ) gezet. Werkt perfect en snel omdat windows nu op een SSD schijf staat. Enig...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als ik mijn PC opstart komt er steeds als laatste in de taakbalk links(dus niet in systeemvak) een soort icoon netwerkverbidingen.IK krijg dit...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds de upgrade van windows7 naar windows10 is de ingebouwde webcam van mijn notebook niet meer vermeld in "Apparaatbeheer" en dus ook niet meer...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik kom het ene probleem na het andere tegen i.v.m. de Windows 10. Gisteren is het begonnen met de laptop die bij het openen van het deksel meteen...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Van zodra ik het deksel van de laptop Toshiba open, start meteen Windows 10. Hoe kan ik die fout goed maken? Dank bij voorbaat.
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste vrienden, In september 2015 heb ik Windows 10 op mijn nieuwe pc gezet (ondertussen al 4 x binnengebracht voor herstelling!!!) en nu...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een laptop Tochiba Windows 7 met Core i3 en wil daar 10 opzetten. Ik probeer eerst de Windows updates doen, doch dit lukt niet. Ik zou hem...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , ik kreeg eens de tip van Format Factory nu is deze weg en wil hem downloaden maar vind de juiste en goed site niet meer
Antwoorden
26
Weergaven
4K
  • Gesloten
...niet in de 'Instellingen' en ook niet in Start. Google vertelde mij dat dit mogelijk in de BIOS is uitgezet Waarom zou iemand dat doen? In...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste vrienden, Op mijn schijf c zie ik al de bestandsmappen van mijn pc maar dan volgen er honderden bestanden zoals toepassing/ HTM bestand/ XBF...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan