Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hoe partitie maken op ssd (samsung 500gb)? Ik kan windows 10 niet installeren op mijn windows 7 pc. Krijg volgende melding: De door het systeem...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wil Windows 10 downloaden en installeren na een schone installatie van Windows 7, ZONDER alle updates van Win 7. Kan dat ? Als dat kan, neem ik...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik zou Windows Defender willen uitschakelen maar ik kan de schakelaar Realtime beveiliging niet in de uit positie zetten . Deze is niet actief .
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste vrienden, Ik zit met het volgende probleem; mijn verkenner loopt steeds vast bij windows 10; ook sluit hij af. Kan ik dit herstellen...
Antwoorden
12
Weergaven
4K
  • Gesloten
Beste, Op regelmatige tijdstippen krijg ik melding dat ik mijn identiteit moet bevestigen op mijn pc! Weet iemand hoe ik dat moet doen? Groeten Nico
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Sinds enige dagen heb ik op mijn ASUS laptop het probleem dat ik sommige webpagina's niet kan openen. Ik zoek via Google, vind voor mijn...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bij een vriend wilde ik win10 installeren. Ik klikte op het win10 teken waarna ik kon klikken op upgrade naar windows 10. Na 8 uur stond er nog...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
J
  • Gesloten
Beste leden, Tijdens upgrade van Windows 7 naar 10 loopt mij laptop telkens vast na 75 %, zwart beeld je ziet uiteraard de muis wel maar je kan...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik wil Windows 10 downloaden en installeren na een schone installatie van Windows 7, ZONDER alle updates van Win 7. Kan dat ? Als dat kan, neem ik...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als oefening moeten we pyramide's en kubussen maken met in elk vlakje een foto erin. Voordeel hiervan is dat je de foto kunt resizen tov het vlak...
Antwoorden
0
Weergaven
763
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan