Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik werk reeds enkele maanden met windows 10 zonder problemen, maar nu lukken de updates niet meer. Ik heb wel vastgesteld dat op de C schijf (SSD)...
Antwoorden
27
Weergaven
9K
  • Gesloten
Windows 10, Office Outlook 2016, Email Sinds enkele dagen blijven dezelfde e-mails vele malen binnenkomen ( Postvak-in) evenals agenda-items. Als...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Had er nooit bij stil gestaan, maar nu wordt me regelmatig gevraagd hoe men een mail die via de app mail van windows10(niet via outlook of...
Antwoorden
0
Weergaven
984
  • Gesloten
sinds eergisteren kan ik plots niet meer naar Yelo Tv kijken op de pc (1 ) ik keek meer I.E.11 nu komt er op dat ik Silverlight moet installeren...
Antwoorden
35
Weergaven
7K
  • Gesloten
Goede morgen Ik heb een vraag als ik de laptop aanzet houd ik een zwartscherm zou dit betekenen dat hij dan stuk is. graag een advies...
Antwoorden
2
Weergaven
996
  • Gesloten
Gisteren was een vriend hier met zijn laptop. Woont in Herzele. Had problemen met Windows 10. Startmenu werkte niet meer. Had via telefoon de...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo allemaal, Lang niks gehoord en dat is een goed teken, niet dan ? Ik werk al een heel tijdje met windows 10, even wennen maar het gaat...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Een HP TouchSmart 520 PC uitgerust met een AMD Radeon HD 6450 videokaart kan in Windows 10 niet in helderheid geregeld worden. Ook het regelen via...
Antwoorden
1
Weergaven
880
  • Gesloten
Als je Windows opnieuw wil installeren moet je een sleutel ingeven, maar welke? Hier op het forum worden regelmatig progjes aangeboden om van je...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
beste, heb sinds een maand windows 10 en werkt goed, slechts één probleem, heb twee programma's om van midifiles naar partituur te gaan (notation...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan