Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
vraagje: hoe kan ik een engelstalige website vertalen naar het nederlands
Antwoorden
1
Weergaven
953
  • Gesloten
Na installatie W-10, werkt mijn camera niet meer onder Skype. Ik zie wel steeds een cirkel ronddraaien, maar er volgt geen beeld. In de app film...
Antwoorden
2
Weergaven
998
  • Gesloten
Beste, Ik probeer al geruime tijd om mijn agenda's tussen Outlook 2007 en Gmail te synchroniseren maar het lukt mij niet. Ikzelf gebruik Outlook...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Regelmatig krijg ik een effen blauw scherm waarop de bovenstaande tekst staat. Vermeld wordt dat foutgegevens worden verzameld (uitgedrukt in...
Antwoorden
19
Weergaven
3K
  • Gesloten
Bij de start van windows 10 die ik installeerde bleek dreamwaever cs4 niet meer te werken. Ik heb terug gezet naar windows 8.1 en alles werkte...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
nu kan ik mijn laptop niet uitzetten omdat de start toets niet werkt. linkerkant klikken op muis gebeurt er niks,gaat niet open. rechts klikken op...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik gebruik 2 schermen via de videokaart Nividea Geforce7 en na de upgrade van Windows 7 naar 10 werken de 2 schermen niet meer en zijn de...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik terug naar windows 7
Antwoorden
3
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Na een succesvolle installatie vanuit windows 7 naar windows 10 en vrijwel geen problemen op een enkel programma na had ik na 1 of 2 dagen ineens...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag Qtex , ik wilde graag reageren nog via uw antwoord maar dat lukte me niet daarom zo : ik heb dat allemaal gevonden maar er komt iedere keer...
Antwoorden
29
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan