Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Rap even iets plaatsen want ik moet weg, door een stom toeval heb ik iets veranderd in MS office en kan het niet meer terugzetten ik weet...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb een laptop van Compac (Presario CQ57) Waarop Windows 7 Home stond. Ik heb deze geüpgraded naar Windows 10. Maar nu zit ik met het probleem...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik heb jaren google chrome gebruikt, maar met windows 10 wilde ik trouw zijn aan hun programma's en edge gebruiken. Vandaag nog geprobeerd met...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hi, Mijn laptop wil totaal niet meer opstarten onder windows 10... ik heb ook geen recovery drive/disk en safe mode etc werken ook al niet. Heeft...
Antwoorden
1
Weergaven
935
  • Gesloten
Zopas naar W10 geupgraded . wmp 12 speelt het enkel als je die eerst opent en daarna het .aiff bestand opent. Lastig als je vanuit je map wil...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
M
  • Gesloten
als ik in firefox's naar my tv overal wil zien en ik open dat dan komt er op het scherm u matrixs met een gele driehoek hoe kan ik dit oplossen...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Kent er iemand een gemakkelijke paswoordmanager voor windows 10 zijn edge. bvb Roboform doet het niet met edge.
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb sinds enige tijd windows 10 en bij starten van de computer heb ik nooit moeten inloggen prima toch.. Waarschijnlijk heb ik wat verkeerds...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
beste ik heb 2 x cdj 400 en mengpaneel , software is traktor 2 . probleem is dat de 2 spelers op het zelfde kanaal komen en zo niet kan gemixt...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Het is voor vele Windows Phone gebruikers bijna zover. Echter niet voor alle Windows Phone gebruikers. 1 ding kan ik met zekerheid zeggen. Als je...
Antwoorden
0
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan