Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , ik wil filmpjes van YouTube downloaden en omzetten naar AVI om op de dvd speler te bezien zag deze oplossing MAAR , is die site wel te...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Kreeg zojuist een blauw scherm met de mededeling: Faulty hardware corrupted page.De computer word afgesloten en opnieuw opgestart .....of...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
Waar kan ik dit herstelcd vinden bedankt alvast J.Veldhuis
Antwoorden
1
Weergaven
757
  • Gesloten
Hallo, Als ik op het icoontje nieuwe meldingen klik dan staat mijn vliegtuigstand steeds opgelicht samen met met welke soort router ik gebruik op...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb om de één of andere reden een wachtwoord aangemaakt met outlook. Bij iedere opstart van mijn pc moet ik nu dit wachtwoord intikken. Ik wil...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Eindelijk heb ik Chrome in het Nederlands kunnen zetten . Language settings hielpen niks, bleven engels. Dus die Chrome heb ik volledig...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
B
  • Gesloten
Na de installatie van windows 10 (upgrade) had ik bij bepaalde programma's een wazige tekst en ook wazige kaders. Ik kon dat niet oplossen en ben...
Antwoorden
2
Weergaven
16K
  • Gesloten
Hello Mannekes, Ondertussen herval ik in mijn oude gewoontes en ben eens op het net gaan surfen en vond dit hier toevallig en dacht dat dit...
Antwoorden
23
Weergaven
13K
  • Gesloten
Ik heb een klein probleem, als ik mijn pc een minuut nietgebruikt wordt mijn beeldscherm in de slaapstand gezet. Ik moet dan telkens weer mijn...
Antwoorden
18
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik weet dat mijn camera werkt, maar in Skype en Facebook kunnen ze mij niet zien. De camera zou gebruikt worden voor andere app maar welke???? mvg,
Antwoorden
1
Weergaven
953
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan