Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Beste, Ik heb op mijn laptop W10 geïnstalleerd en alles is vlot verlopen - via de automatische update van Windows -. Maar ik kan het...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo wanneer ik klik op de loep naast start(toets zoeken in windows)gebeurt er niets,er gaat geen venster open om iets intetikken. weet iemand...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Microsoft Edge vraagt om mijn gebruikersnaam en wachtwoord . Nu geef ik mijn Microsoft account in maar dat klopt blijkbaar niet ??? Ik zou niet...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Als ik een usb-stick aankoppel, dan zie ik meteen dat er twee te zien zijn met dezelfde letter; voorbeeld de "G". Is dit normaal?
Antwoorden
16
Weergaven
3K
  • Gesloten
Op mijn pc is ook een account aangemaakt voor mijn kleindochter, zij heeft blijkbaar querty en ik azerty. Via Instellingen - Taal probeer ik dat...
Antwoorden
21
Weergaven
5K
  • Gesloten
outlook reageert niet! outlook, gelieve de server te verwittigen met een balkje met groen dat van links naar rechts gaat. Ben een beginnende pc...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb de gewoonte om alle stroom uit te schakelen met 1 knop. wanneer ik nu met nieuwe medion pc de stroom inschakel, begint de pc enkele...
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Weet iemand hoe ik bij intenet via de kabel van Telenet(200Mbit) rechtstreeks via mijn wifi router (asus ac66) op het internet kan. Dus...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Gegevens pc; Dual boot Win7 Prof en Win10 PRO (upgrade van Win8.1) 2 partities op Samsung SSD-schijf 250 GB 840 Series ATA Device 64 bits – 8 GB...
Antwoorden
0
Weergaven
986
  • Gesloten
Hallo, Rap even iets plaatsen want ik moet weg, door een stom toeval heb ik iets veranderd in MS office en kan het niet meer terugzetten ik weet...
Antwoorden
13
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan