Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Weet iemand of het mogenlijk is om favorieten snelkoppelingen te plaatsen in het startmenu van windows 10 zodat ik die dan als een tegel...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
heb een gps website van het werk, en wil niet open gaan hij zegt silverlight te installeren, heb ik gedaan maar werkt nog niet zegt om te...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Omdat deze website van ComputerTotaal met de 40 supertips niet vlot te lezen viel en bovendien gespreid was over vijf pagina's heb ik de lay-out...
Antwoorden
8
Weergaven
3K
  • Gesloten
Heb op mijn harde schijf, paritie 'D' een map staan die niet te verwijderen is omdat er files in staan waarvan de naam te lang is. (zie bijlage)...
Antwoorden
6
Weergaven
5K
  • Gesloten
Heb een probleem: wanneer ik op de microsoftstore iets probber te bestellen krijg ik altijd dat coockieblokering is ingeschakeld. Ik probeer dan...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe plaatsen van favorieten sites in Favorieten ? Bv . In Favorieten heb ik een map Toerisme aangemaakt en daar heb ik een sub map Brazilië in...
Antwoorden
26
Weergaven
5K
  • Gesloten
zo als je weet hebben een bureaublad achter grond deze tekst staat rechtsonder gaat dat weg ben dat prog kwijt
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo iedereen, Ik heb deze week de upgrade naar windows 10 gedaan alles is goed verlopen en werkt goed tot na een tijd plots het scherm bevriest...
Antwoorden
6
Weergaven
8K
  • Gesloten
Beste, ik krijg hier een notebook medion akoya van mijn schoonbroer, waar ik een 3 weken geleden win 10 op heb geinstalleerd. Tot gisteren heeft...
Antwoorden
14
Weergaven
6K
  • Gesloten
Waar vind ik in Windows 10 de programma's die mee opstarten als ik mijn PC start
Antwoorden
1
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan