Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Beste vrienden , ik heb een officiele laptop van Asus de N53SN upgedate naar windows 10 maar als ik chrome wil gebruiken vb google.be dan krijg...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb windows 10 op mijn pc en nu stel ik vast als ik wil een foto openen met rechter muis openen krijg ik steeds een venster: kan element...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik in Win 10 een back up maken van de ene externe harde schijf naar een andere?
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als ik een artikel wil afdrukken dan schakelt hij altijd over naar “een fax versturen “. Vermoed dat dit is sinds ik windows 10 gedownload heb...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Sinds de komst van Windows 10 heb ik deze snel binnengehaald. Bij instellingen staat vermeld dat de Windows 8.1 nog 1 maand kan worden...
Antwoorden
20
Weergaven
4K
  • Gesloten
notebook type P6640(md99221) krijg een foute melding zie bijlage. PC winkel kon ook niet helpen om W10 er op te zetten. Notebook hersteld naar...
Antwoorden
23
Weergaven
5K
G
  • Gesloten
Ik heb de upgrade van Win 7 naar Win 10 een tijdje geleden gedaan maar deze weer teruggedraaid. Ik vond nl. binnen Win 10 niet de mogelijkheid om...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Deze morgen bij het opstarten van mijn PC verscheen het welkomst scherm op naam van mijn echtgenote waarbij ik dan ook nog eens het wachtwoord...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb hier een laptop Windows 10.Het is van een meisje van 15 jaar en er heeft iemand "family safety" geactiveerd. Hoe kan ik dit terug...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag dames en heren na download win 10 heb ik geen herkenning in mijn computer van de stick word wel een melding gemaakt dat ik de usb stick kan...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan