Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Deze is niet helemaal compleet omdat het té veel MB voor de upload. Toch de eerste 10 pagina's. Die de rest wil kan het laten weten, dan maak ik...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds de laatste update van Windows 10, is er op mijn C: drive een herstelpartitie aangemaakt van 450mb. Klopt dit? Zo te zien is die niet...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik probeer nu al hele tijd achi te activeren in bios maar als ik dit doe krijg ik een fout melding. Ik maak gebruik van een ssd en in windows...
Antwoorden
41
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hoi, Waarom staat na de nieuwe update mijn bluetooth en vliegtuigstand aan. Vliegtuigstand heb ik kunnen regelen maar bluetooth niet, als ik erop...
Antwoorden
14
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik ben in het bezit van een nieuwe laptop Toshiba met windows 10 ik gebruik altijd Google Crome, maar nu even Mozilla Firifox Maar met beiden heb...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Gisteren kon ik plots geen e-mail meer ontvangen, ik kreeg de foutmelding dat de versleuteling niet gekend was en dat ik een andere versleuteling...
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Als ik de pc soms afmeldt dan krijg ik de boodschap pc niet uitzetten pc wordt geconfigureerd, dan gaat dit tot ongeveer 30% en dan val de...
Antwoorden
74
Weergaven
10K
  • Gesloten
Op mijn Medion pc Erazor wordt de herfstupdate van W10 niet aangeboden. De zoeker voor updates meldt steeds dat er geen nieuwe updates voor de pc...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Maten, Al gans de morgen probeer ik een Systeemkopie te maken zoals ik er al duizend had gemaakt. Het horizontaal balkje begint te schuiven, en na...
Antwoorden
51
Weergaven
8K
  • Gesloten
De HD op mijn computer van 2TB is naar mijn zin verkeerd ingedeeld bij de leverancier. De partitie 'C' is slechts 120 GB groot, de rest gaat naar...
Antwoorden
30
Weergaven
8K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan