Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Dag Qtex, Ja ik ben er weer, het probleem met de draadloze netwerkadapter is nog steeds niet opgelost. Heb de driver voor deze pc geïnstalleerd...
Antwoorden
22
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Vòòr de installatie van Windows 10 werkte ik met Windows 8.1. In windowns 8.1 had ik de apps "You tube downloader plus rt". Nu met Windows...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een vraagje betreft Windows 10 defender. Kan ik deze instellen dat deze dagelijks op een bepaald tijdstip of op bepaalde datum...
Antwoorden
11
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik heb windows 10 pro geinstallerd op mijn PC. De letters van de iconen op het bureau blad wordfen weer gegeven als een soort 3d letters welke...
Antwoorden
13
Weergaven
7K
  • Gesloten
Ik heb een dualboot pc met op de ene partie windows 7 ultimate en op de andere partie windows 10 pro. Ik kan nero 2016 platium wel installeren op...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Als ik iets op een kladblok wil plakken is dit geen probleem, maar als ik een andere tekst van een site ook even wil parkeren op een...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Weet er iemand de map met cookies zitten in windows 10, en kan er iemand een opkuisprogramma aanbevelen die gratis is, avast anti-virus...
Antwoorden
27
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik heb Google Chrome .er komen onverwacht websites tevoor schijn Ik heb al browsergeschiedenis verwijderd.maar ff later komen ze weer
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, heb een heel klein probleem. Als ik een venster versleep in windows10, verschuift eerst een zwarte kader en dan pas de inhoud. In windows...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste vrienden , ik heb een officiele laptop van Asus de N53SN upgedate naar windows 10 maar als ik chrome wil gebruiken vb google.be dan krijg...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan