Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik heb upgrade van windows 8.1 naar windows 10 gedaan Alles perfect verlopen. Maar bij openen dreamweaver cs6 start op en direct terug uit. Ik...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Na herhaalde pogingen op alle mogelijke manieren eindelijk de oplossing gevonden om windows 10 op mijn pc te zetten. Nadat ik een boot usb gemaakt...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heeft windows 10 een afzonderlijke virusscanner nodig, of is die al ingebouwd. Ik had vroeger AVG betalend en was er heel tevreden mee. Zou ik die...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Had indertijd het logo van windows 10 staan in mijn werkbalk, ik een versie gereserveerd maar na lang erover gedacht te hebben heb ik me...
Antwoorden
36
Weergaven
5K
  • Gesloten
Dit is een onverwachte melding die aangeeft dat de eerste fase van de installatie niet afgerond kan worden. Dit is het grootste software upgrade...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Microsoft heeft een tool online gezet om Windows 10 te installeren. Daarmee kunnen gebruikers hun pc updaten of het installatiebestand van...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, in februari 2013 had ik problemen met het opstarten een tijdje na de upgrade naar windows 8. Gezien ik met Avast Internet Security werk...
Antwoorden
21
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo, Ik ben bezig een back-up te nemen van windows 8.1 en volg de richtlijnen die ik hier heb gezien,maar hoe lang duurt die back-up? Ben nu...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hi, Ik vroeg me af, als ik windows 10 wil installeren op mijn ssd schijf, naast mijn Hdd waar windows 7 nu op staat, of ik dan automatisch een...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Normaal ga ik ook de upgrade naar windows 10 op mijn pc zetten maar ik vraag me af of ook mijn favorieten in internet explorer automatisch...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan