Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
deze morgen toen ik de desktop opstartte viel het me niet direct op ... maar in de taakbalk rechts onder staat er een Windows logo ... toen ik er...
Antwoorden
290
Weergaven
34K
  • Gesloten
hallo, ik heb vragen ivm windows 10 ,ik zou graag windows 7 en windows 10 op mijn pc Medion Akoya hebben, dat zou gaan met een dual boot of...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
ik heb nu windows 8.1 mn volgende vraag is na de windows 10 installatie terug keren na windows 8 .1 kan dat ????
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik werk met vista. Is het mogelijk om ook hier windows 10 te laten draaien en hoe kan ik deze dan reserveren?
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Misschien een domme vraag, maar blijven je programma's bewaard als je de upgrade van 8.1 naar 10 doet? En nog iets, als je kiest om de...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo vrienden, Ik vroeg me af : in mijn geval, bv ik heb 1 PC met win7 home en 2 laptops met Win 8.1. Ik heb een update naar Win 10...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Lees verder .....................
Antwoorden
0
Weergaven
923
  • Gesloten
Er is een nieuwe testversie van Windows 10 beschikbaar. De gebruiker moet wel over een Windows Insider-account beschikken om de nieuwe versie uit...
Antwoorden
17
Weergaven
5K
  • Gesloten
Dit zou het laatste nieuws moeten zijn... The TechBeat Windows 10 Rumor Round-Up | TechBeat Deel 3 Computer Idee...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Een mooie workshop én video Windows 10: Windows 10 (1): een introductie | Computer Idee
Antwoorden
1
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan