Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik weet dat er zoiets als het "Windows logboek" bestaat en ook aanwezig is op mijn Windows 11 Systeem. Ik heb daar op mijn...
Antwoorden
5
Weergaven
283
  • Gesloten
hoe voeg je makkelijkst een site toe aan een submap in favorieten ik heb een map "banken " maar wil daar een ander bank in toevoegen in Internet...
Antwoorden
1
Weergaven
137
  • Gesloten
Hoi, Mijn vrouw krijgt continu deze melding als ze videobelt via what's app zal ook al een beginnen zoeken op het net; Groetjes, Ed
Antwoorden
11
Weergaven
405
  • Gesloten
Hallo, Ik weet dat er een programma is die mappen kan verwijderen die niet op een normale manier te verwijderen zijn. Er staat een op mijn usb...
Antwoorden
6
Weergaven
345
  • Gesloten
Beste, De laatste tijd zijn er wel wat onderwerpen geweest over programma's als alternatief voor Macrium Reflect. Ik vraag me al de hele tijd af...
Antwoorden
5
Weergaven
265
  • Gesloten
Hallo, Mn buur zn laptop heeft het deze week begeven.Hij heeft nu een nieuwe gekocht,maar die draait Win 11 in S mode.Kan je die omzetten naar...
Antwoorden
16
Weergaven
753
  • Gesloten
Hallo, Ik Belarc eens opgezet en dit viel mij op, moet ik hierop ingrijpen Hotfixes van Microsoft Update (agentversie 1213.2310.20012.0) worden...
Antwoorden
5
Weergaven
249
  • Gesloten
Hoi, Nog rap een vraagje voor ik ga liggen is dit een goede om met te werken Media Player Classic - Home Cinema...
Antwoorden
1
Weergaven
170
  • Gesloten
Hierbij een handleiding om de Windows versie ( Win S-mode ) dat zich merendeels op budget laptops bevind om te zetten naar de normale versie. GEEN...
Antwoorden
0
Weergaven
237
  • Gesloten
Ik ken de mogelijkheid in Windows 11 om te kiezen of je de File Explorer wil laten openen in 'Home' of in 'This PC'. In de Home setting krijg je...
Antwoorden
9
Weergaven
228
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan