Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Gisteren zag ik bij Windows Update dat Windows 11 klaar was om geïnstalleerd te worden. Erbij stond de optie: „Ik blijf nog even bij Windows 10“...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/78507/microsoft-brengt-office-2021-gelijktijdig-met-windows-11-uit
Antwoorden
33
Weergaven
3K
  • Gesloten
mijn pc is van 2019 moederbord gigabyte b365m ds3h en kan win 11 niet instaleren
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
TPM 2.0 inschakelen Eén van de meest voorkomende redenen waarom je Windows 11 nog niet kunt installeren op je pc, zal het ontbreken van TPM...
Antwoorden
10
Weergaven
1K
  • Gesloten
Tja ... niet echt goed nieuws ... alternatieven beschikbaar?
Antwoorden
3
Weergaven
787
  • Gesloten
Beste , Ik krijg een melding dat ik deze pc moet beveilgd opstarten ondersteunen ( SSD schijf staat op MBR ) ook wordt er vermeld TMP 2,0...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bij een poging Windows 11 te installeren op mijn Windows 10 comp. bleek alles OK behalve TPM. Die bleek niet aanwezig te zijn. Kan die alsnog...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
  • Gesloten
Is er iemand die weet hoe je office op windows 11 geinstaleerd krijgt ?
Antwoorden
19
Weergaven
2K
  • Gesloten
Tot de aankondiging van Windows 11 had het overgrote deel van de computergebruikers nog nooit of slechts vaag van TPM gehoord. En ineens is deze...
Antwoorden
3
Weergaven
899
  • Gesloten
krijg steeds deze bij installeren van nieuw software 2503
Antwoorden
1
Weergaven
398
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan