Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey pctuts leden,

Ik zit namelijk met een groot probleem. Vandaag wou ik 400+ Gigabyte bestanden (mp4,mp3,vid,avi,mov) overzetten naar mijn USB (ntfs). Ik heb al die files uit mijn download map geselecteerd en knippen/plakken gedaan (stomme ik) naar usb maar bij het overzetten ging er iets mis. Er kwam een laadvenster en enkele bestanden zijn degelijk overgezet maar dan kwam er een melding van iets ofzo en ik heb zonder nadenken op skip geklikt en mijn uploaden ging weer verder dan kwam er weer een melding en heb ik hetzelfde gedaan (skip klikken)... nu zie ik dat ik al mijn files kwijt ben!!

Ik ben momenteel met recuva aan het zoeken naar die verloren files maar mijn hoop is niet al te hoog want ik denk dat vele files zullen overwritten of corrupted zijn wanneer recuva deze terugvind... Graag had ik elke file 1 voor 1 weer volledig 100% werkend terug gehad is dat mogelijk?

Mijn vraag: Hoe krijg ik deze terug? welke software moet ik gebruiken? wat moet ik doen?

Groetjes,
Thomas
 
"Hun recovery software kon de certificaten niet lezen..." wat een uitleg van men voeten. Waarschijnlijk weten ze nog geeneens wat een certificaat is of doet. Ofwel verkopen ze gewoon dure (lees fantasie) praat met de hoop dat de klant hier geen b*llen van verstaat en terug naar huis kunnen sturen. Aleszins, die uitleg raakt kant nog wal.

Helemaal mee eens en wat men er mee bereikt heeft is dat de onkunde van dit bedrijf nu openlijk te lezen staat.
Ik woon niet in België, dus ik zal er nooit komen. Maar ik hoop dat iedereen die dit leest deze winkel links laat liggen en het vertrouwen bij een wat serieuzere zaak legt.

Dit soort zaken of winkels mogen van mij op een Blacklist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan