Hardware 7 Hub, 3 poorten usb 2, 4 poorten usb 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb usb A, die BeComp be heeft me een andere laptop opgestuurd dan ik gekozen heb. En reageren niet meer. Ze lijken op de toogschuivers van 't Rood Plein.
Plantrekken dus. Alhoewel gekocht met PayPal. Maar dat gaat een lange strid zijn denk ik.
1 Poort lijkt ervan kapot gestompt. 1 Is nog over Deze hub wil ik kopen https://www.amazon.com.be/-/nl/meer...DlnMwI8pM2SPw_MyYl2gEaiMkfqU1VjBoCEF8QAvD_BwE
Laptop is een Latitude E6320. Maar die usb 2 en 3, is dat de snelheid van overdracht, kan ik mijn usb A apparaten inpluggen? Zijn de usb stekkers van 2 en 3 idem als een usb A stekkers?
Passen mijn usb A stekkers in elk gaatje.
 
Beste hobbyman,
jij schrijft hier dat je niet tevreden bent over je online aankoop.
Dat is deels te wijten aan hoe jij te werk bent gegaan en niet door het feit van online kopen.
Het gaat hier al jaren altijd goed met online kopen. Voor ik op bestellen druk, zoek ik heel erg goed op, ook prijzen vergelijken. Je zou moeten weten hoeveel geld we al bespaard hebben met online kopen, ge zou verschieten.
Laatst nog wou ik iets voor in mijn auto. Dat kon ik vinden in België, Duitsland en jawel China. In ons kikkerlandje koste dit maar liefst 32€
In Duitsland kon hetzelfde product kopen voor 25€, in China kon ik hetzelfde kopen voor 16€, dat is welgeteld de helft als ik dit hier in ons kikkerlandje had gekocht. Dat is meer als een uur werken dat het goedkoper is in China als in ons kikkerlandje. Ik weet het dan wel hoor.
Als het over computers gaat, koop ik ook nooit nieuw. We kunnen ons dit niet permiteren. Ik koop ook online computers, nog geen enkele keer bedrogen uit gekomen geweest. Goed de advertentie lezen is cruciaal. Koop enkel bij gekende stores. Of koop particulier, dat is wat ik toch prefereer, is nog goedkoper als bij een zaak tweedehands kopen.
Om maar 1 voorbeeld te geven. Ik heb een laptop te koop staan voor 120€, krak dezelfde HP Probook kost in een tweedehands zaak 195€, Die garantie kan ik uiteraard niet bieden, maar 75€ voor een laptop goedkoper vind ik toch wel een pak geld hoor.
Dus blaam niet het online kopen, maar kijk eens in de spiegel. Daar staat uiteindelijk diegene die niet goed uit zijn doppen heeft gekeken.
 
Ja ok, te impulsief. ik had mijn wifi ww al gegeven aan de laptop. Wil direct gaan updaten maar heb hem gewoon afgesloten.
er zit enkel hdmi, of dit een mini is weet ik niet. 2° gen las ik ik ook bij eigenschappen, 170 gb voor C; schijf leek men dan weer weinig. En zo blijf ik maar gissen.
Denkelijk moet ik er naar mijn maat, die zit in die branche. Ll heeft hij Philips nog mee verhuist. Die maakt er mss nog iets mooi van. Het hoeft voor mij geen Cadillac te zijn.
 
Philips verhuizen heeft niets te maken met computer kennis he makker. Een tweede gen intel is wel redelijk oud. Maar ik mag niets zeggen, mijn eigen laptop heeft ook een tweede gen intel.
 
De software en hardware heeft hij daar toch gedaan, 2 maand. Vandaag een cd gespeeld, laptop valt uit. een lichtje pinkt, denkelijk de accu, maar het ledje van de voeding brand. Is die voeding te zwak om het cd rom station + laptop te voeden. Een puzzeltje erbij.
Voor mij mag dit topic sluiten, ik ken er te weinig van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan