Hallo,
Wij trachten in te loggen op de Telenet Homespot, maar slagen hier niet in met de iPad van onze ouders. Eigenaardig is dat dit wel lukt met onze eigen iPhone en iPad. Het verschil met deze laatste is dat die van onze ouders recenter is: versie: iOS 7.04.
In een eerste stap maken we verbinding met TELENETHOMESPOT. Vervolgens geven we in de inlogpagina de operator, onze gebruikersnaam en wachtwoord in. Tot slot aanvaarden we de gebruikersvoorwaarden, en klikken op aanmelden. Vanaf hier gaat het fout: de pagina 'denkt' een lange poos (ca. 2 min) na tot de melding 'Gateway Time-out - The proxy server did not receive a timely respons from the upstream server' verschijnt.
De cookies worden toegelaten, alsook pop-ups. De medewerkers van Telenet weten hier ook geen antwoord op. Hopelijk jullie wel?
Wij trachten in te loggen op de Telenet Homespot, maar slagen hier niet in met de iPad van onze ouders. Eigenaardig is dat dit wel lukt met onze eigen iPhone en iPad. Het verschil met deze laatste is dat die van onze ouders recenter is: versie: iOS 7.04.
In een eerste stap maken we verbinding met TELENETHOMESPOT. Vervolgens geven we in de inlogpagina de operator, onze gebruikersnaam en wachtwoord in. Tot slot aanvaarden we de gebruikersvoorwaarden, en klikken op aanmelden. Vanaf hier gaat het fout: de pagina 'denkt' een lange poos (ca. 2 min) na tot de melding 'Gateway Time-out - The proxy server did not receive a timely respons from the upstream server' verschijnt.
De cookies worden toegelaten, alsook pop-ups. De medewerkers van Telenet weten hier ook geen antwoord op. Hopelijk jullie wel?