Internet Algemeen Account gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

frangelke

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een probleem met mijn laptop heb een trojan virus binnen gekregen en mijn account is gehackt wie kan mij zeggen wat ik moet doen want al mijn wachtwoorden zijn ook gehackt of kan ik een programma installeren om het te verwijderen?
 
ik zou je eerst aanraden om je systeem volledig te scannen buiten Windows om door gebruik te maken van bijvoorbeeld de avg rescue disk/ usb ...of eender andere scanner waarmee je buiten Windows om je systeem kunt scannen (desnoods ook de externe schijven aangesloten ) ..
*mocht dat geen resultaat geven dan vrees ik dat je je systeem opnieuw dient te voorzien van een verse Windows of een eerder aangemaakte backup (image).. gebruik je de edge als browser dan kun je via instellingen /wachtwoorden ... opgeslagen wachtwoorden bewerken je huidige wachtwoorden bewerken ..(maak dan anderen aan *tip neem cijfers, hoofdletters, kleine letters enz ..vb: Mt!VBUD@}àBmg47S3bB
 
Sja, als echt al uw wachtwoorden zijn gehackt of gekraakt zou ik met alles helemaal opnieuw beginnen en een nieuwe identiteit aan maken.
Te beginnen bij uw bank en daarna de inloggegevens bij uw ISP en daarna de emailaccount(s)
Benader verder alles waar u inloggegevens voor nodig heeft en verander deze of blokkeer dit zodat u later nieuwe inlogs kunt maken.
Maak een backup van uw foto's en ander belangrijke document. Installeer de besturing opnieuw na een format C en maak een nieuw Microsoft account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan