Acer Aspire U5-610 all-in-one PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn pc start niet meer op en na een aantal keer kwam ik in volgend scherm
Wie weet raad??
Vind ook niet waar de CMOS batterij zit,zie foto achterkant pc
 

Bijlagen

  • photo18051.jpg
    photo18051.jpg
    57.6 KB · Weergaven: 150
  • photo18052.jpg
    photo18052.jpg
    87.7 KB · Weergaven: 180
was er juist achter gekomen dat ik verkeerd was ...mogelijk dat dus de cmos batterij dan wel verstopt zit achter het achterfront dat nog niet verwijderd werd ...
 
ik denk ook niet dat dit door u dan ook kan verwezenlijk worden ...ik denk eerder indien het voor 100% de bios batterij zou zijn dat je dit dan ook dient te laten doen ..
ik heb je eerder een vraag gesteld betreffende de build ...echter kreeg ik hier geen antwoord op !
 
Sorry dat ik daar niet op geantwoord heb , maar krijg hem nu helemaal niet opgestart.kan dit dus niet meer zien
De volledige achterkant is wel verwijdert maar ook daar zit geen cmos batterij
de vraag blijft waar zit deze!!!
 
Volgens foto van LP.
Als de Cmos batterij leeg is, dan mogelijks de hd telkens vergeten bij opstart. Ik lees dat je na F1 op de enter toets moet drukken om de schijf te laten zoeken.
 

Bijlagen

  • photo18064.jpg
    photo18064.jpg
    98 KB · Weergaven: 73
het is mij gelukt om hen nogmaals op te starten
het moederbord ge resset via de pinnetjes en dal lukte het terug om hem op te starten maar dat lukt ook niet altijd!
het is de versie1709 bild16299309
las de bios moet worden geupdatet waar kan ik deze eventueel vinden?
heb inderdaad f1 moeten drukken bij het opstarten
 
als je pc uitvalt na 40 minuten werken, ben je wel zeker dat je pc niet te warm krijgt? Als een pc te warm krijgt valt die ook zonder aanleiding gewoon uit. Dan heb je achteraf ook de mogelijkheid op moeilijkheden op moeilijk terug op starten, wegens niet correct afgesloten. Heb dat nog voorgehad op een Packard Bell ( lees briel) laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan