Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een tijdje geleden krijg ik nu steeds bij het starten van de laptop de melding: De licentie van Windows verloopt binnenkort. U moet Windows activeren in instellingen.
Als ik ga naar instellingen zie ik dat hij wel degelijk is geactiveerd.
Wat loopt er hier fout?
Er staat: 'Windows is geactiveerd met de activeringsservice van uw organisatie".
Eronder lees ik dan "productiecode wijzigen". Dus is hij wel degelijk geactiveerd he.
jij gebruikt deze Windows privé ...met privé bedoel ik dus dat je een thuis gebruiker bent ...je spreekt echter over de activeringsservice van uw organisatie wat dus hetzelfde is als een volume licentie m.a.w. jouw Windows gebruikt een verkeerde licentie .
*jouw licentie is eerder bedoeld voor bedrijven .
*werd deze zo aangekocht dan dien je je tot de verkoper van dit toestel te wenden of je koopt zelf een licentie aan voor 25€ bij g2play
plaats eens een afbeelding betreffende de melding dat jouw Windows licentie verloopt !
Dit is Windows 10 die ik heb gedownload via Spotnet. Vroeger had ik daar geen probleem mee. Dit probleem doet zich maar enkele weken voor. Na enkele keren dit bericht getoond te hebben, dan komt het niet meer te voorschijn. Zou ik zo mogen verder werken?
we mogen in feite hier geen hulp aanbieden aangezien jij dus een niet legale geactiveerde Windows gebruikt ...mijn advies is om dus een eigen licentie aan te kopen voor 25€ en deze Windows daarmee te activeren ...verdere hulp word hier niet meer geboden in dit topic .
**lees eens het regelement door van dit forum .
dit topic gaat dan hier ook op slot ....
*blijf jij met deze Windows verder werken dan zal je bemerken dat meerdere functies uitgeschakeld zullen worden ...koop je een licentie aan .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.