Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Een tijdje geleden krijg ik nu steeds bij het starten van de laptop de melding: De licentie van Windows verloopt binnenkort. U moet Windows activeren in instellingen.
Als ik ga naar instellingen zie ik dat hij wel degelijk is geactiveerd.
Wat loopt er hier fout?
 
jij gebruikt deze Windows privé ...met privé bedoel ik dus dat je een thuis gebruiker bent ...je spreekt echter over de activeringsservice van uw organisatie wat dus hetzelfde is als een volume licentie m.a.w. jouw Windows gebruikt een verkeerde licentie .
*jouw licentie is eerder bedoeld voor bedrijven .
*werd deze zo aangekocht dan dien je je tot de verkoper van dit toestel te wenden of je koopt zelf een licentie aan voor 25€ bij g2play

plaats eens een afbeelding betreffende de melding dat jouw Windows licentie verloopt !
 
Dit is Windows 10 die ik heb gedownload via Spotnet. Vroeger had ik daar geen probleem mee. Dit probleem doet zich maar enkele weken voor. Na enkele keren dit bericht getoond te hebben, dan komt het niet meer te voorschijn. Zou ik zo mogen verder werken?
 
we mogen in feite hier geen hulp aanbieden aangezien jij dus een niet legale geactiveerde Windows gebruikt ...mijn advies is om dus een eigen licentie aan te kopen voor 25€ en deze Windows daarmee te activeren ...verdere hulp word hier niet meer geboden in dit topic .
**lees eens het regelement door van dit forum .
dit topic gaat dan hier ook op slot ....

*blijf jij met deze Windows verder werken dan zal je bemerken dat meerdere functies uitgeschakeld zullen worden ...koop je een licentie aan .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan