administrator account verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Een kennis wilt zijn desktop verkopen en heeft gevraagd om die in te stellen zoals nieuw.
Maar hoe kan ik nu Windows 10 terugzetten zonder een administrator account. ( kan die niet verwijderen)
Heb dit geprobeerd doch zijn administrators account is er terug.
Was in het begin een 8.1 besturing en later een upgrade naar de 10.
Dus heb géén installatie dvd's of USB stick.
 

je zegt geen dvd of usb stick te hebben ..maak je deze aan via het Media creation tool 1803 kies je voor een usb stick dient de stick minimaal 8gb te zijn …

***lees het volgende maar eens door .. Voordat u uw apparaat verkoopt of aan iemand anders geeft !


stap 1-2-3 kun je denkelijk gewoon overslaan denk ik of heeft jou kennis iets anders op het oog …
**je gaat eerst dus gewoon de pc dienen te vernieuwen door de optie "deze pc opnieuw instellen " te selecteren zonder behoud van persoonlijke instellingen of bestanden …
eenmaal deze opnieuw ingesteld is dient men zich aan te melden http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=615845 om deze pc te verwijderen ...
***let hierbij op dat je de juiste pc verwijderd indien er meerderen vermeld staan …let op de naam van de pc !(zelf heb ik er hier 5 vermeld staan )3 stuks in VMWare
de naam van de pc word ook onder systeem vermeld (zoek deze eerst op !)​
 
noteer dat je dus over de inlog gegevens van je kennis dient te beschikken wil je in zijn plaats onder zijn account de betreffende pc ontkoppelen door deze te verwijderen ..
 
je dient gewoon verder te gaan ...als deze er klaar mee is dien je de computer te verwijderen uit zijn account ..
noteer dat je deze pc opnieuw kunt instellen zonder dat je dus voor het Microsoft account dient te kiezen ..je kan ook het Lokaal account daar voor gebruiken maar dan nog dien jij deze computer te verwijderen uit het Microsoft account van je kennis .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan