Status
Niet open voor verdere reacties.
Kingo is maar eentje he, er zijn er nog die rooten. kijk maar eens in die link die ik al mee heb gepost in een vorige post. Er staan er daar nog in. Diaxx heeft ook veel moeite gehad om zijn kitkat te rooten. Kitkat is heel moeilijk te rooten.
 
apps getest tablet nog niet geroot

Graag meer feedback.
Wat heb je al geprobeerd? Kingo gaat niet, wat gaat nog meer niet? Dat ik u niet nog meer aanpraat dat je al geprobeerd hebt. Is superuser wel gelukt?
 
Dus als ik het goed begrepen heb uit je privé bericht lukt superuser ook niet. Dan houdt het gewoon op. Dan is u tablet ADB unable. supersu of superuser is een onderdeel dat nodig is voor root. Dat is een onderdeel dat je MOET hebben voor root kan werken. Als je dit niet kan installeren, dan is ADB functie niet aanwezig op je tablet. Als root niet lukt, dan lukt die app van op techknow ook niet, want die heeft ook root vereisten.
Op de vraag hoe het met mijn netbookje ging is niet relevant. Dat hangt echt van toestel tot toestel af. Die van mij was een WM8850 chip en geen A23 chip. Dat werkt compleet anders. Er zijn 3 mogelijkheden om een ROM te installeren, Of met een ISO cdrom, of met een USB stick of met een SD kaartje. Nu ik het neerschrijf bedenk ik het mij dat er zelfs nog een vierde is en dat is met een kabeltje van je windows pc naar je android tablet, die is via ADB. Gezien je superuser of supersu er niet op kan installeren, houdt het gewoon op.
Het spijt mij , maar ik kan je niet meer verder helpen
groetjes
Chris
 
ADB is er altijd, maar unable to use by user. Dat is vaak bij goedkope chinese tablets unable gesteld, daar dit in de ROM is gebakken, kan men dit niet able zetten, ook niet met ROOT, want je kan geen ROOT erin steken.
JRummy is 1 van mijn favoriete devloppers. Dus die vertrouw ik wel voor 100%, die andere ziet er ook goed uit, scoort in ieder geval wel goed. 4,4 op 5 halen is zeer goed. Je kan het altijd proberen natuurlijk. Baat het niet, schaad het niet. Werkt het niet, gooi je het er meteen weer eraf, kwestie van orde op zaken te houden natuurlijk. Houd misschien in een mapje bij wat je al gedaan hebt. Dat is handig, want ik heb den indruk dat je me niet alles zegt wat je al gedaan hebt, terwijl ik je om meer feedback heb gevraagd. Alleen dan kan ik je accuraat gaan helpen.
 
je indruk is verkeerd doe geen opties die je niet weet!
soms beetje uitleg voor app rummy?of gaat alles van zelf?wat en hoe met de rom met jrummy?
rom terug op sdkaart soms?
 
Denk je misschien dat ik alle apps ken misschien?
Ik moet ook proberen hoor. Denk je dat ik alle apps zomaar op mijn werkende en geroote gsm ga zetten voor u? Dat kan en mag je ook niet vragen toch?
Trouwens wat werkt bij mij is geen garantie dat het werkt bij u. Dus is het jij die het gaat moeten proberen hoor. Jrummy is een goede devlopper en is te vertrouwen. Die bied nu volgens ik zie geen rom zelf aan. Maar zou het vergemakkelijken om een ROM te installeren.
 
als de vragen teveel worden sorry dan forum is toch voor vragen
lees van andere medewerkers dat ze wel iets testen zelfs voor je print probleem!maar dit ter zijde
einde verhaal is niet erg nu zoeken naar deskundige uitleg wie weet één winkel ander forum of persoon
dit word puur tijd verlies verder doen hier
blijf wel met heel grote vraag achter namelijk de volgende
forum waar de rom vandaan komt is voor mijn toestel klopt denk ik toch
steken die dan hun tijd en energie in iets dat niet werkt dan?dan zijn het beetje gestoorde mensen toch of niet?heb je dit gemeld op het forum?
 
aangezien er vermeld word
nemo zei:
dit word puur tijd verlies verder doen hier
zet ik dit topic op slot ...
men kan en mag niet verwachten dat een medewerker of wie dan ook zijn eigen android gaat rooten om tot een mogelijke oplossing te komen .... maar met het gevaar dat men dus met een niet werkende android zit .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan