Status
Niet open voor verdere reacties.
cve
ga die optie van avg doen dan
wat is er mis met cleanmaster,word toch aan geraden hier op het forum?
gebruik het op pc ook
Het is mogelijk dat je mini USB geen schrijven mogelijk maakt. Als hij niet debugd is, is en blijft het onmogelijk zonder geklooi. Dan moet hij geroot worden en moet er in de kernel dingen veranderd worden en zelfs ik begin daar niet aan.gaat toch niet over schrijven maar over bestanden lezen dacht ik
sorry heb er echt geen verstand van zie wel ergers bij instellingen denk ik iets van externe opslag wat is het dan?

Op pc is het inderdaad goed, maar op android toestellen gebruik je beter zo weinig mogelijk cleaners.
externe opslag is een sd kaartje. Meer niet.
Sommige toestellen, zeker die import chinese toestellen zoals dit van u is, hebben vaak geen open poort naar het schrijven via die usb. Die usb is enkel voor het opladen van de batterij via usb. Ik hoop voor u dat die poort wel open staat voor u, anders gaat het moeilijk worden om er via u pc muziek op te plaatsen met kabeltje. Streamen via bleuthoot zou als het poortje dicht is , dan wel weer moeten lukken.
 
cve
nu kan ik niet meer volgen
twee kabels zijn bij het toestel één voor tablet aan pc te koppelen
dan nog één waar je stick of iets anders kunt koppelen zeker maar er gebeurd niks ja iets van usb is verwijderd denk ik
heb toch één lader waar om dan via usb opladen snap het niet
 
Kan je van die kabels ff een foto posten, vooral dan de uiteinden? Het laadkabeltje niet, juist die 2 andere. Die ene voor aan de pc te hangen, en dan dat andere waarvan ik dan niet echt goed begrijp wat je bedoeld.
 
hoe ik foto op het forum zou krijgen weet ik niet
er zijn toch geen geheimen over deze kabel lijkt met me echt simpel is gewoon één usb poort zo als op pc zeker
gewoon mini usb die op tablet gaat ander uiteinde kan je stick muis en nog veel dingen pluggen
als ik bijvoorbeeld stick plug met muziek ja niks te zien
 
hoe ik foto op het forum zou krijgen weet ik niet
er zijn toch geen geheimen over deze kabel lijkt met me echt simpel is gewoon één usb poort zo als op pc zeker
gewoon mini usb die op tablet gaat ander uiteinde kan je stick muis en nog veel dingen pluggen
als ik bijvoorbeeld stick plug met muziek ja niks te zien

Ok, geen foto dan.
Probeer eens je muziek niet van een stick op je tablet te zetten maar vanaf je pc. De stick heeft ook power nodig en het zou kunnen dat die mini usb niet genoeg power naar je usb stick kan sturen om die werkende te krijgen.
 
Ok, geen foto dan.
Probeer eens je muziek niet van een stick op je tablet te zetten maar vanaf je pc. De stick heeft ook power nodig en het zou kunnen dat die mini usb niet genoeg power naar je usb stick kan sturen om die werkende te krijgen.
dit zal wel lukken denk ik vermist al ebook heb kunnen overzetten
zal ook eens proberen om lege stick te pluggen zien wat het geeft dan of muis wie weet werkt die
 
ja heb google play store

Het is goed dat google play store er ook op staat. Ik zou zeggen, laat die andere links liggen als je een app zoekt. De enige echte android market is google play store. De rest zijn maar flauwe afkooksels en vaak veel minder betrouwbaar. Er zijn daar ook vaker virussen aanwezig. Dat je hem niet kan verwijderen kan inderdaad zijn. Dat kan dan zijn omdat hij mee ingebakken zit in de android versie op je tablet. Indien hij mee in de android ingebakken zit krijg je hem zonder rooten hem er niet uit, gezien je een leek bent in android wereld, zou ik zeggen. Handen af van dat rooten en laat die andere store gewoon links liggen.
 
inderdaad waren of zijn er nog virussen aanwezig
want er stonden veel van die spelen op uit ondervinding weet ik dat je daar altijd problemen mee krijgt ook in windows!
wat het rooten betreft ja ken ik niks van maar als je me goede uitleg geeft wil me daar wel aan wagen hoor alleen als het toestel niet voor het stort word natuurlijk
 
wat het rooten betreft ja ken ik niks van maar als je me goede uitleg geeft wil me daar wel aan wagen hoor alleen als het toestel niet voor het stort word natuurlijk

Leer eerst maar je android toestel goed kennen en vooral het besturingssysteem. Want rooten is niet zomaar iets hoor. Je kan je tablet er helemaal mee aan horten helpen als je niet weet wat je doet. Dus ik ga het je nu zeker nog niet vertellen hoe je het moet doen en kitkat doet het niet graag.
 
Ok, geen foto dan.
Probeer eens je muziek niet van een stick op je tablet te zetten maar vanaf je pc. De stick heeft ook power nodig en het zou kunnen dat die mini usb niet genoeg power naar je usb stick kan sturen om die werkende te krijgen.
stick probleem is op gelost gewoon formatteren naar fat32 word erkent dan
 
avg opgehaald andere verwijderd avg vind bedreigingen maar kan ze niet verwijderen omdat het ingebakken in systeem is
meende ook iets te lezen dat systeem geroot is???
malwarebytes kan ook niet verwijderen
 
Ok, wel raar dat je bedreigingen niet kan verweideren. Dat kan normaal gezien toch nooit ingebakken zitten? Of je moet de DEMO trojan in je tablet zitten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan