Status
Niet open voor verdere reacties.
apk verwijderd maar er veranderd geen letter
is er ergers oplossing of niet?
opgeven zal oplossing zijn denk ik
 
Die APK is het virus niet he, maar dit is iets dat niet op je tablet hoeft te staan ook. Heb je nu die MOBO kunnen stoppen en verwijderen? Indien ja, dan moet je je AV nog eens laten runnen en dan zou hij in principe je virussen wel moeten kunnen verwijderen.
Mag ik u ook vragen om zo geen toon aan te slaan tegen ons? Wij doen ook maar ons best en het is vanop afstand ook niet zo gemakkelijk hoor. Het handigst zou zijn als ik de tablet in handen zou hebben, dan zie ik wat er verschijnt en wat niet. Nu moet ik ook afgaan op wat je schrijft en niet schrijft.
 
toch al gezegd kan de app niet verwijderen !
nu stoppen uitschakelen gegevens wissen dit wel
 
probleem is opgelost en niet opgelost
ben langs malwarebytes forum geweest iemand met exact zelfde melding van drie trojans meldingen mobomarket was er niet bij
gelezen het komt door het een goedkoop toestel is
onmogelijk te verwijderen alleen met toestel terooten natuurlijk zeker de app uitschakelen
waar desnoods een rom ophalen?
 
wat word er bedoeld met " waar desnoods een rom ophalen "
wat is dan de bedoeling ....!
denkelijk wil jij dus het besturingssysteem er opnieuw opzetten ...ik heb zo het vermoeden dat dit NIET mogelijk is omdat het hier dus gaat om een goedkoop toestel !
zoals het gezegde luid " Goedkoop is meestal duurder ! "
 
Ha zo, Dus alles verwijderen dat te verwijderen valt zoals ik al vertelde, maar die trojans zijn dus niet te verwijderen. Die kunnen dus gewoon hun werk blijven doen? Kan je met je je AV echt niets doen? Kan je ze niet in quarantaine zetten ook?

Een ROM ophalen. Heb je je toestel al eens in fabrieks instellingen gezet? Normaal zal dan alles wat er niet op stond er er dan ook niet meer op staan. Als de MOBO er niet op stond, zal hij er dan ook niet meer op staan. Let wel, alles ben je dan ook kwijt. Als je daarop dingen hebt staan dat je wil bewaren, moet je ze eerst opslaan op een SD kaartje of een USB stick in FAT32 formaat. Dat SD kaartje ook in FAT32 he. Meestal zijn het micro SD kaartjes die je erin kan stoppen.
 
fabrieks instellingen gedaan om gmail account te verwijderen soms verschil hoe fabrieks instellingen doen?heb het gedaan via instellingen maar gaat ook met de knoppen
en mobo was aanwezig zo dus nog eens reset heeft geen waarde
met av ook niks te doen
hier lees de persoon met bijna exact zelfde probleem https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/167754-trojan-problems-x3/
kijk naar foto heb de zelfde trojans plus mobo
de drie van foto vind ik zelfs niet op tablet maar wel bij opstart iedere maal de melding van malwarebytes heel irritant


vertrouwde id-gegevens

vertrouwde ca certtificaten weergeven wat is dit? super lange lijst met alles aan gevinkt
 
info tablet mid-android
model GA10H
processor type RFY-A23
android versie 4.4.2
firmware version 4.4y20
kernel versie
3.4.39
ipp@android#274
build nummer RFY_p1-eng 4.4.2 KVT49L20140912hr test-keys
meer is het niet
wie weet toch een rom te vinden

loop ik nu gevaar met de trojans?
 
toch één rom knap speurwerk van je
hoor het wel hoe het verder in zijn werk zal gaan voor het rooten
bedankt voor je tijd !
 
Je hebt hoeft niet te rooten voor een nieuwe ROM op je apparaat te zetten hoor. Je schrijft een nieuw besturingssysteem op je tablet. Dus is dat rooten niet van belang. Wel moet je aangemeld zijn met je pc als administrator en moet USB debugging aan staan. Dat heb je al gevonden hoe het moet in je link dat je me doorgestuurd hebt van pcleek staat dat mooi uitgelegd hoe je het moet doen met foto's en al erbij.
Dan mag je met je pc op de site van techknow diegene nemen GA10H_V4.4
Hopelijk gaat het goed met het installeren van je nieuwe ROM
 
Nemo,
HcH heeft een alpha versie klaar van de trojan killer app voor infected tablets op www.tecknow.me
2015: CloudKiller: Trojan Removal Android App ALPHA
ROOT is wel verplicht, zie ik.
Dus ga je gang zou ik zeggen. Je hebt me eerder verteld dat je tablet geroot zou zijn. Dus zou het geen probleem mogen zijn. Je engels is misschien niet perfect, dat van mij is dat ook niet. Lees het heel aandachtig en meermaals voor je eraan begint. Je komt er wel.
 
Nu rooten dus. Mijn gsm is geroot met kingo root. rooten met stock root is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg. Kingo is in het engels, maar je hebt er ook die in het chinees zijn en die zijn dan helemaal niets omdat je er niets van begrijpt. maar rooten doen ze wel. Lees hier ook eens na rooten. Er staat daar ook heel veel info op. http://www.pctuts.be/f504/android-rooted-44033/ Er staan ook wel wat links op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan