Status
Niet open voor verdere reacties.

timmyevy

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik al 9 jaar een betaalde versie van panda antivirus , ik heb onlangs een tablet van samsung gekocht en binnenkort verloopt mijn licentie , nu vindt ik panda voor 3 pc en tablet toch redelijk duur geworden wie weet een goede antivirus voor mijn 3 pc en tablet ?
 
Is er in tussentijd al een PC gesneuveld ?
Ik denk niet dat er een pakket bestaat voor Windows PC + android tablet
Voor je android tablet zal je moeten zoeken bij Google Play en daar een keuze maken.
De Bitdefender Internet Security 2014 is nog niet in het Nederlands verkrijgbaar.
Wel Bitdefender Internet Security 2013 maar die vind ik niet aan een voordelige prijs.
 
Er is een combinatie beschikbaar bij bitdefender ze noemen het bitdefender sphere Bitdefender Sphere

Wel jammer dat je dan ook de Mac versie van 49,95 euro er bij krijgt. Daar heeft niet iedereen iets aan. Zo is de aanbieding minimaal.

Bitdefender.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hier moet je maar één keer betalen voor bitdefender https://store.bitdefender.com/order/...FFILIATE=45669 ik denk wel dat het alleen in het engels is

Je koopt het product. In ruil hiervoor krijg je één jaar ondersteuning en ontvang je één jaar updates van de virusdefinities.
Wil je na één jaar verder Updates van de virusdefinities blijven ontvangen, moet je terug betalen om de updates te blijven ontvangen.
Je hoeft ook niet een nieuw pakket aan te kopen als er een nieuwere editie verschijnt. Deze word automatisch bijgewerkt.
 
Zeg wat is jullie mening over Hitman Pro, deze is toch ook zeer goed? Ik dacht nu dat het economisch wat minder gaat in Europa te zoeken naar meer locaal gemaakte software, ik vond dat een goed punt in een recensie over deze software van nederlandse makelij......SurfRight is de maker en is een nederlands antivirus bedrijf. Ik zelf heb de gratis versie in gebruik en ben er dik tevreden over. Wat denk je jullie van deze suggestie?
 
Laatst bewerkt:
Momenteel heb ik AGV op mijn laptop laten zetten.
Dit antivirus is volgens een kennis hartstikke goed. Helaas is de licentie over 30 dagen verlopen en zou ik moeten betalen. Doe ik dat niet dan krijg ik een versie die iets minder bescherming biedt, maar is wel gratis. Wat je met deze info doet is aan jou. Veel succes gr. J.S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan