Status
Niet open voor verdere reacties.

timmyevy

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik al 9 jaar een betaalde versie van panda antivirus , ik heb onlangs een tablet van samsung gekocht en binnenkort verloopt mijn licentie , nu vindt ik panda voor 3 pc en tablet toch redelijk duur geworden wie weet een goede antivirus voor mijn 3 pc en tablet ?
 
HitmanPro is momenteel een van de betere antimalware tools. Momenteel is deze zelfs de meest gebruikte tool bij ransomware problemen (politievirus).
HMP heeft een heel snelle scantijd, zonder dat je systeem daarom zwaarder wordt belast zoals bvb. wel het geval is bij Emsisoft.
Een nadeel is inderdaad wel dat je na de 2 weken proefperiode zal moeten betalen.
Na de scan heb je wel degelijk inzage in de zaken die HMP gevonden heeft hoor. Je kan dan zelf beslissen welke zaken al dan niet verwijderd worden.

Mijn conclusie: Is HMP een goede tool: zeer zeker wel! Zou ik hem zelf aankopen: Ik heb van iemand een licentie gekregen voor 1 jaar, daarna zou ik HMP waarschijnlijk niet aankopen omdat er voldoende gratis alternatieven zijn.
 
Ik weet wel dat je die niet afbreekt, ik gaf enkel een reactie. ;-)

Inderdaad, Mbam is ook een van mijn favorieten. Alleen jammer dat je daarmee (nog) geen opstartbare usb kunt maken.
Dat heeft HMP wel gedaan, vandaar ook die enorme boost in hun naambekendheid de laatste 2 jaar.
 
Ja, volgens mij is het moeilijk om goede antivirus te vinden, antivirus het is eigenlijk een dinosaurus term. Het zoeken naar gratis antivirus lijkt me in dat geval echt archaïsch. Dit artikel daarover slaat de spijker op de kop. Wacht even voor dat ik afdraal.... Bitdefender Internet Security 2013 is inderdaad de beste volgens AV Test. Als het gaat over die Hitman Pro, deze is vooral goed in het geval je een 'second-opinion' nodig hebt, ook dit is door AV-Test onderzocht geworden, Hitman Pro is hiervoor zeer goed. Dan praten we over hardnekkige rootkits andere type spyware die vele internet security suites missen. Maar Hitman Pro is niet geschikt voor Mac nog Ipads en andere tablets. Dus, Bitdefender! Trouwens, het klopt er is een life time aanbieding te vinden waarvan ik nu gebruik van maak... ik had die op dit artikel over Bitdefender gevonden. @epeckers zeg ik zie dat we referen naar de zelfde bron van informatie (lachen). @Mic & @Anthony MBAM is niet onfeilbaar...heeft laatst nog computers verminkt volgens dit security.nl artikel. Is gratis wel zo een goed alternatief?
 
Laatst bewerkt:
#33 qtex

Hoe stel jij zelf malwarebytes pro in
Malwarebytes pro.jpg
 
De discussie over gratis vs betalende scanners is natuurlijk een straatje zonder einde. Je bent voor of tegen...

Toch zijn er enkele zaken in dat artikel van computeropschonen.com die niet kloppen:
- Betalende scanners zijn dan wel iets completer, maar toch lukt het Avast free om betere scores te halen dan veel betalende concurrenten. VoorbeeldBRON
- In het artikel beweert men dat AVG de beste gratis AV-scanner is. Tientallen tests hebben echter al aangetoond dat de beste gratis scanner Avast is.

Ik vraag mij af waar ze hun info vandaan gehaald hebben, want buiten het feit dat BidDefender inderdaad (samen met Kaspersky) de beste betalende scanner is, staat er toch veel foute info in dat artikel.
 
@ luc deze staan hetzelfde als bij u ...
echter heb ik de malwarebijtes pro met een wachtwoord beschermt en kan men kan niets aan de instellingen veranderen zonder toestemming .
 
Hitman Pro is idd een heel goed product. Als je snel even een PC moet opschonen is dit de ideale tool. Helaas eenmalig en voor korte tijd te gebruiken.
Malwarebytes Pro heb ik al jaren in men bezit. Echter heb ik nooit echt de "voordelen" van de betalende versie nodig gehad. Ik heb zelfs veel functionaliteiten uitegezet van de Pro versie omdat die nauwelijks iets goed deden. Vb. het blokkeren van sites was eerder een nadeel dan een voordeel.

Betreffende de online testen van "welke is de beste scanner", heb ik zo zwaar men twijfels bij. Iedereen wilt de beste zijn, kost wat kost. En ik denk dat in die branche er serieus wat onder tafel wordt geschoven. Ik vraag me trouwens af hoe ze die AV producten "testen" op efficientie. Een standaard packetje virussen om aan te bieden? Natuurlijk kan men zoiets snel naar zen hand zetten...
Ik weet alleen uit ervaring dat detectie bij geen enkel product onfeilbaar is. En ivm performantie (resources etc) zijn er enkele die ik zeker niet zou aanraden, zoals AVG.
 
Gratis AVG Internet Security voor 374 dagen
AVG Internet Security 2014 Free Download with 1 Year Serial Key

AVG Internet Security 2014 Free Download with 1 Year Trial Serial Key

AVG Internet Security 2014 is normally priced at $54.99 for a 1 year 1 PC serial number/license key. And it comes with a 30 days trial version like other security software. If you don’t like the usual 30 days trial then here is an promotion offer to download a trial version of AVG Internet Security 2014 with an in-built serial key for 1 year (364 days) at no cost. It doesn’t say how long this offer will stay free, so get it while it last!

Download AVG Internet Security 2014 free 1 Year Trial version [offline installer] from links given below:

AVG Internet Security 2014 Free 1 Year Trial Version: 32 Bit; Alternative Link

AVG Internet Security 2014 Free 1 Year Trial Version: 64Bit; Alternative Link

Gewoon op de 64 Bit Of 32 Bit Klikken de serial staat al ingevuld.

AVG.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan