Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,


Daar ik zelf aangegeven heb dat de vorige vraag over de Asus 5450 gesloten kon worden moet ik even een niewe vraag starten.

gisteren werd de kaart bezorgd, in de pc gemonteerd en benieuwd naar de prestaties. Tot mijn verbazing staat de prestate index nu op 1 en 1. Met de originele chip set van Dell was deze 3 en 3,3. Toch merk ik dat bij het opbouwen van het beeldscherm de pc iets sneller is dan voorheen.

Risk II kan ik echter niet meer spelen, zelfs niet na een verwijdering en nieuwe installatie van het spel.

Als ik hartenjagen of een ander spel wil spelen verschijnt de mededeling dat hardwareversnelling is uitgeschakeld (staat in het configuratiescherm op maximaal) en dat de kaart geen hardwareversnelling ondersteunt. De spelletjes gedragen zich ook een tikje anders dan voorheen.

Heb twee keer nar de nieuwste drivers gezocht en de drivers zijn de nieuwste.


Heeft iemand een oplossing hiervoor of heb ik een kat in de zak gekocht?

grtz...........
 
Geen probleem, het belangrijkste is dat dit probleempje is opgelost.

Windows zoekt dus niet bij de fabrikanten. Lijkt mij trouwens onmogelijk. Er bestaat wel software dat beloofd zoiets wel te doen, maar daar heb ik slechte ervaringen mee. DriverGenius is zo'n fout programma. Ik heb menig pc moeten repareren van mensen die dit driver programma hadden gebruikt.

Windows zoekt in de eigen database naar standaard drivers die trouwens in bepaalde gevallen voldoende zijn maar voor heel veel hardware onvoldoende. Dit is nadelig voor de goede werking van veel hardware.

Het is altijd mijn laatste optie om Windows naar drivers te laten zoeken. Eigenlijk doe ik dit alleen bij een onbekend apparaat of hardware en 9 van de 10 gevallen vind Windows dan ook niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan