Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals ik al vermoedde zou het wel eens de schuld kunnen zijn van het een of ander programmaatje,nu is het nog zoeken welk programma er voor verantwoordelijk kan zijn.
Misschien heb ik het verwijderd en dan ga ik het helemaal niet meer weten wat de oorzaak geweest zou kunnen zijn.
Dus zou het kunnen dat het nooit meer kan hersteld worden zonder eerst het programma opnieuw te installeren(als je natuurlijk weet welke het was).
Maar ik kan eerst eens kijken welke programma's ik heb staan op mijn pc die eventuele wijzigingen kan uitvoeren.
Misschien zijn er nog andere tips?
 
Kijk eens hier voor usb.
Deze vond ik reeds op 4 sites.
Op mijn pc stond de sleutel er zelfs niet bij, daarom eerst wat verder gezocht.
en hier voor cd rom

De fix uit de 1e link staat er bij de 2e link ook bij, heb je enkel de 2e nodig.
 
Laatst bewerkt:
ik heb deze info proberen goed te lezen en hetgeen ik al heb gelezen is hetgeen er in het register kan veranderd worden maar de instellingen staan juist aangeduid en verdere tekst lezen is niet zo eenvoudig en zeker niet als het in het engels is.
Ik zou teveel fouten kunnen maken omdat ik het misschien niet goed hen gelezen.
En dat zou het erger maken dan het is.
Kortweg gezegd ......ik durf er niet goed aan te beginnen omdat ik de engelse taal niet machtig ben ,zeker niet als het tekst is.
 
het gaat over de links die nijltje tweety heeft opgestuurt.
In ieder geval bedankt voor de vertaling en de moeite die je hebt gedaan om mij te helpen.
 
Om toch nog even zeker te zijn
zie afbeelding of jij dit ook hebt
 

Bijlagen

  • Printscreen.jpg
    Printscreen.jpg
    66.2 KB · Weergaven: 86
inderdaad danny deze afbeelding heb ik dus ook , alleen staat in het eerste vakje niets en bij u staat er windows medieplayer
 
Dat klopt bij mij staat windows mediaplayer
en bovenaan waar staat Automatich afspelen voor alle media en apparaten gebruiken
dat staat toch ook aangevinkt hé want dat moet anders gaat het schermpje zeker niet open

en dan nog een vraagje heb jij nero erop staan of een ander brandprogramma
indien nero welke versie en is het een aangekochte of een gekraakte versie
 
alles staat aangevinkt zoals het te zien was op de afbeelding.
En ja ik heb nero ,maar die was bijgeleverd bij de aankoop van de pc , wel raar dat het programma telkens ik een filmpje laat draaiennvraagt of ik het produkt wil kopen,als ik daar niet op reageer dan werkt alles zoals het moet zijn.
De versie is 7 essentials
 
Zou je het volgende nog eens willen nakijken
start --->zoekopdracht
Type "service. programma's heb je nu staan service daar klik je op en dan in die lijst die je krijgt zoek je Shell Hardware Detection, en ervoor te zorgen dat de "Service Status" gestart, en "Startup type" is Automatisch. Dan klik je eens op opnieuw starten
en probeer dan nog eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan