Status
Niet open voor verdere reacties.
als je bedoeld met welke programma ik mijn filmpjes draai dan opent zich normaal altijd windows mediaplayer,soms trekt nero de lakens naar zich toe ,maar als dit gebeurd dan sla ik het bestand op en daarna kies ik dus voor openen met en soms kan dat zelfs vlc player zijn, divx player,hangt ervan af hoe mijn muts die dag sta (keuze genoeg hé).
 
Ha maar dan kan nero de spelbreker zijn in jou probleem
dit is wel een probeer versie hé als ze het erbij geven toen je je pc gekocht hebt

ik zou zeggen gooi nero er eens af en bekijk het dan eens
het moet een program zijn dat de lakens naar zich toe trekt (af en toe)
en dat is niet leuk
 
Ik denk niet dat nero een probeer versie is ,ik heb hier de cd rom liggen en er staat te lezen dat het nero 7 essentials is met verder nog de tekst bundle with hardware only not for sale
Ik
 
Ik heb het probleem met de autorun pas veel later tegen gekomen en toen draaide nero 7 zonder problemen en de autorun ook.
 
Ja dat kan zijn
ik had ook nero 7 (orgineel met code nummer en al op cd zelf gekocht)maar wil ik nu een via nero een muziekstukje bewerken gaat dit ook niet meer moet een plug'in downloaden via hun site.En die plug'in kost me meer dan een nieuwe te kopen dus versta je .Nero bij jou is dat met Vision of niet anders nero opnieuw eens installeerd zonder Nero Vision
 
Nero dus verwijderd en daarna de pc terug opgestart en dan eventjes een dvd in de lade gestoken , maar ik zie dus geen autorun.
Dus als ik nero terug installeer zal dat ook aan het starten van de autorun niets verhelpen zelfs niet als ik het installeer zonder vision, denk je niet ??????
 
Urbain, u hebt al zoveel gedaan voor dit probleem, zou u niet eens uw cd-rom speler onnieuw installeren?
 
hoe bedoel je ?
Daar is toch niets verkeerd aan !
In apparaatbeheer zie ik nergens een vraagteken en alles werkt correct,of zou het systeem soms liegen of het fout voor hebben?
 
dat is het nu juist...er zijn volgens u geen zichtbare bewijzen dat het aan uw cd-rom station ligt ,maar daar krijgt u dit venster niet tezien.
fouten met outlook express zijn soms ook opgelost door opnieuw installeren.
hoe komt zoiets.. u installeert of gebruikt een programmatje en daarna stelt u zo iets raar vast.

dit is ook maar een denkpiste hé mar mogelijks het proberen waard.
 
Ga ik proberen ,moet ik dan zowel de player als de brander installeren ?
Het zal toch voor morgen zijn want het wordt al laat ik moet morgenvroeg om 4 uur opstaan om te gaan werken.
 
Even wat gegoogeld:
Automatisch Afpelen....

voor de meldingen;Typ regedit in start uitvoeren [ok, of enter].

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesCdrom

In het rechter scherm zie je de waarde "Autorun". Bij die waarde moet een "1" staan. Zoniet, dubbelklik op "Autorun" en verander die waarde in een "1" [zonder quotes].

Ga dan naar de volgende sleutel:
HKEY CURRENT USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer

In het rechter scherm zie je (als het goed is) de sleutel "NoDriveTypeAutoRun". De waarde moet zijn: 91. Zoniet, veranderen. Voorbeeldje hoe het eruit moet zien, vind je hier:
Autorun tutorial - autorun files from CD
 
Bedankt voor uw hulp silverwing maar ik heb je tip eens gelezen en ik zag dit staan ......

This feature works with Windows 95/98 but apparently not with later versions.
Dus niet geschikt voor vista hé.
Of heb ik het niet juist ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan