Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een back-up gemaakt (zie afbeelding) ice_screenshot_20160711-112831.jpg
Nadien heb ik de laptop terug gezet naar fabrieksinstelling (Windows 7) en wil die back-up terug zetten. Dus, ik ga naar configuratiescherm, herstel, uw bestanden terugzetten. Dan zie ik te lezen: "er is geen back-up voor deze computer beschikbaar". Hoe zou ik deze back-up kunnen terugzetten? Wat doe ik eventueel fout?
 
Sorry, maar een duidelijker afbeelding kan ik niet geven, daar ik moet werken met een fototoestel. Ik kan een screen nemen, maar opslaan op een stick om het jou te tonen lukt niet daar hij dan steeds zegt dat de verkenner niet werkt.

plaats dan eens een duidelijke afbeelding van je taakbeheer !
 
eerder gaf je aan dat je een melding kreeg indien je de services "explorer.exe" afsloot ..
negeer deze waarschuwing dan nu en herstart je systeem nadat je deze afgesloten heb ...
deze zal bijgevolg ook weer gestart worden ... desnoods dien je deze zelf weer aan te zetten (automatisch starten ) via de services.
 
mocht dat niet helpen dan dien je de Windows te herstellen zoals ik u eerder al heb meegedeeld door de optie "Repair your Computer " te nemen ...

Ashampoo_Snap_2016.03.15_17h30m39s_006_.jpg

*er word niets gewist ...enkel de Windows systeembestanden worden vervangen ..
 
Dan zie ik 2 mogelijkheden: - Proces beëindigen
- Processtructuur beëindigen

eerder gaf je aan dat je een melding kreeg indien je de services "explorer.exe" afsloot ..
negeer deze waarschuwing dan nu en herstart je systeem nadat je deze afgesloten heb ...
deze zal bijgevolg ook weer gestart worden ... desnoods dien je deze zelf weer aan te zetten (automatisch starten ) via de services.
 
Ik heb dit gedaan en terug opgestart, doch dit lukt niet meer. Nu is hij bezig met "opstartherstel" uit te voeren. Hij schrijft ook :" de computer kan niet worden opgestart".
Voor vandaag stop ik er mee en morgen doe ik verder en hou je op de hoogte.
Alvast hartelijk dank voor jou hulp.
kies het eerste... en start deze daarna terug op !
 
dan is er meer mis dan dat jij dacht ...en is het niet enkel de verkenner !

zou het niet verstandig zijn om deze Windows 7 te herstellen .. via de optie die ik u aanbracht !
 
Dit heb ik al toegepast hoor, maar het probleem met de verkenner bleef. Ik had hem ook weer terug naar fabrieksinstelling gezet en die werkte goed, doch heb dan niet gezien hoe het was met de verkenner, maar was dan wel ook al de documenten, foto's enz... verloren.

dan is er meer mis dan dat jij dacht ...en is het niet enkel de verkenner !

zou het niet verstandig zijn om deze Windows 7 te herstellen .. via de optie die ik u aanbracht !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan