Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een back-up gemaakt (zie afbeelding) ice_screenshot_20160711-112831.jpg
Nadien heb ik de laptop terug gezet naar fabrieksinstelling (Windows 7) en wil die back-up terug zetten. Dus, ik ga naar configuratiescherm, herstel, uw bestanden terugzetten. Dan zie ik te lezen: "er is geen back-up voor deze computer beschikbaar". Hoe zou ik deze back-up kunnen terugzetten? Wat doe ik eventueel fout?
 
ja dan is het te nemen of te laten ...
of het zou moeten zijn dat een sfc /scannow de oplossing brengt betreffende de corupte systeembestanden !
*ik vermoed zo dat eerder de gebruiker wat resoluut is geweest met cleaners !
 
sfc /scannow heb ik al gedaan hoor, doch heeft niets gevonden. "Als" hij nu weer kan opstarten, dan zal ik eens het voorstel van Lana proberen, maar dit zal voor morgen zijn. Voor Lana; dank ook voor jou voorstel.

ja dan is het te nemen of te laten ...
of het zou moeten zijn dat een sfc /scannow de oplossing brengt betreffende de corupte systeembestanden !
*ik vermoed zo dat eerder de gebruiker wat resoluut is geweest met cleaners !
 
Goede morgen Lana,
zopas geprobeerd in veilige modus, doch hetzelfde resultaat hoor "Windows verkenner werkt niet meer". Ook heb ik eens het "gratis" programma "PC Health Advisor" laten draaien. Die stelde meer dan 400 systeemproblemen vast. Om te herstellen, moest er betaald worden, wat ik dan niet heb gedaan.
Ik ga nu contact opnemen met die persoon en toelating vragen om hem terug naar fabrieks instelling te mogen zetten. Ik zie dan of de verkenner zal hersteld zijn.
Bedankt voor jou tip.

Zomaar eens een vraagje, wat doet veilige modus ? Kun je dan wel bestanden kopieren en plakken.
 
Goede morgen Qtex,
zopas geprobeerd in veilige modus, doch hetzelfde resultaat hoor "Windows verkenner werkt niet meer". Ook heb ik eens het "gratis" programma "PC Health Advisor" laten draaien. Die stelde meer dan 400 systeemproblemen vast. Om te herstellen, moest er betaald worden, wat ik dan niet heb gedaan.
Ik ga nu contact opnemen met die persoon en toelating vragen om hem terug naar fabrieks instelling te mogen zetten. Ik zie dan of de verkenner zal hersteld zijn.

ja dan is het te nemen of te laten ...
of het zou moeten zijn dat een sfc /scannow de oplossing brengt betreffende de corupte systeembestanden !
*ik vermoed zo dat eerder de gebruiker wat resoluut is geweest met cleaners !
 
Dan zou ik als persoon niet blij met u zijn als hersteller.
Dit was niet nodig geweest om alle belangrijke bestanden zoek te maken.

De juiste Backup op een betrouwbaar opslag medium is altijd terug te zetten. Brand alles naar een DVD of zet alles op een externe schijf of desnoods In the Cloud of weet ik veel waar.
Zodra er een nieuwe installatie gedaan is of terug gegaan is naar de fabriekssettings kunnen alle bestanden daarna terug gezet worden.
 
back-up

back-up

Lana, ik ben wel geen hersteller hoor. Ik probeer de mensen te helpen met de weinige kennis die ik heb als ze het mij vragen en hier is het een goede manier om uitleg te vragen. Ik had wél geprobeerd een back-up te maken naar een dvd, doch na 1 dvd weigerde hij verder te doen. Op een externe schijf lukte dit ook niet, want hij vond ze niet.
Nogmaals dank.
Dan zou ik als persoon niet blij met u zijn als hersteller.
Dit was niet nodig geweest om alle belangrijke bestanden zoek te maken.

De juiste Backup op een betrouwbaar opslag medium is altijd terug te zetten. Brand alles naar een DVD of zet alles op een externe schijf of desnoods In the Cloud of weet ik veel waar.
Zodra er een nieuwe installatie gedaan is of terug gegaan is naar de fabriekssettings kunnen alle bestanden daarna terug gezet worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan