Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger had ik een externe harde schijf PackardBell . Deze is stuk gegaan waarna ik mij een nieuwe externe harde schijf heb gekocht nl. Intenso .
Als ik nu naar " Back- up maken en terug zetten" ga in mijn Configuratiescherm staat daar nog steeds die stuk gegane Packardbell met een G er achter en er onder "Verbinding verbroken " maar van mijn nieuwe externe harde schijf geen spoor . Bijgevolg kan ik ook geen backups maken .
Hoe moet ik dit oplossen ?
 
je zegt dat het formateren is gelukt ...ook het aanmaken van een systeemkopie is je gelukt ..(deze heb je dan ook op de externe schijf G neergezet !
de bestanden die je eerder heb overgezet naar de C kun je of hen je ook al terug gezet naar de G ...bijgevolg kun je deze van de C verwijderen .

*wat is dan het probleem nu ik kan je hier weer niet volgen !

opmerking : heb je ook de daarbijhorende opstart cd of usb stick aangemaakt nadat je dus de systeemkopie had aangemaakt !
 
Omdat die stuk gegane externe Packardbell schijf nog altijd staat in "Backup maken en terug zetten " in het Configuratiescherm waarvan de verbinding verbroken is en er van mijn Intenso schijf geen sprake is .
Na dat ik die systeemkopie gemaakt heb ik geen opstart cd of usb stick aangemaakt . Daar wist ik niets van .
 
je melde eerder dat je een systeemkopie heb kunnen aanmaken en dat deze dus naar de externe schijf " Intenso" werd weggeschreven zie bericht #15
hoe kon je deze selecteren indien deze er niet vermeld zou staan !

noliko zei:
Na dat ik die systeemkopie gemaakt heb ik geen opstart cd of usb stick aangemaakt . Daar wist ik niets van .
**dit werd je normaal gezien wel gevraagd toe het aanmaken van je systeemkopie gedaan was ..
de opstart cd kun je als nog aanmaken via het configuratiescherm of je download de recovery cd Windows 7 hier via pctuts
zie hier : http://www.pctuts.be/f499/alle-recovery-cds-voor-windows-47879/

*ik zie dat je zelf van beringen bent ...indien jij wilt mag je tot hier komen of kom ik tot bij u ...
wil je hierop ingaan deel me je adres via een pb mee ...wil jijzelf tot bij mij komen zal ik je ook via een pb mijn adres doorgeven .
 
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen :
Als ik in het Configuratiescherm naar het item " Back-up maken en terug zetten " ga staat daar Locatie Packardbell , verbinding verbroken , back- up grootte niet beschikbaar . Dus ik kan er geen Back- up maken . Maar ga ik dan in dat zelfde Configuratiescherm naar links staan daar 3 items waar onder " Een systeemkopie maken " .
Klik ik daar op vraagt men mij : Waar wilt u de back-up opslaan ? en na enige tijd verschijnt daar mijn Intenso schijf en is er daar geen sprake van mijn gecrashte Packardbell schijf .
 
ik versta wat je bedoeld nu maar aangezien ikzelf met de Windows 8.1 werkt is er bij mij geen sprake van een backup ...
er is hier wel een mogelijkheid om een bestandsgeschiedenis te starten ( dit is toch wel iets anders dan een backup )
krijg ik een Windows 7 in handen dan kon ik het je aan de hand van een schermafbeelding uitleggen wat er dient te gebeuren ...
 
het probleem is opgelost ...
de oorzaak van het probleem lag in het onderhoudscentrum van deze Windows7 home premium ...
zo was in het onderhoudscentrum de optie niet ingesteld om een backup aan te maken ...
nadat deze optie ingesteld werd werd aanstonds de Intenso herkend .

Ashampoo_Snap_2015.03.02_17h07m50s_003_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan