Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik wilde graag een backup maken op mijn harde schijf. Ik heb hier bij mijn weten nog geen backup op gemaakt. Enkel mappen met muziek, foto's etc...
Ik heb dit gisteren al geprobeerd en kreeg bij 50% telkens de foutmelding 0x81000032 zoals je hier kunt zien:

Foutmelding 0x81000032.PNG

Mijn harde schijf is NTFS. dit heb ik zelf nagekeken. Ik heb het enkele keren geprobeerd, maar omdat het telkens bleef mislukken checkte ik mijn harde schijf met foutcontrole (linkermuisknop harde schijf, eigenschappen, extra). De foutcontrole gaf aan dat er niks mis was.
En wat online betreft.. Dit wil toch zeggen dat je moet kijken of je harde schijf aangesloten is? Dit is het geval. Het vreemde is dat ik er dus wel gewoon bestanden op kan zetten zoals mappen..

Vandaag heb ik het geprobeerd met de harde schijf van mijn zus en ook hier dezelfde fout.. Op haar schijf staat wel een backup van haar. Haar schijf is ook NTFS.
Enig idee wat ik nog kan doen?

Alvast bedankt.
 
ik zie echter wel dat je de optie heb om dus de recovery partitie F niet mee te nemen in het aanmaken van de backup ... de backup maakt ook een systeemkopie aan maar deze kun je niet vergelijken met de optie Systeemkopie aanmaken omwille dat deze toch weer iets anders tewerk gaat maar voornamelijk dient deze backup functie om je bestanden te vrijwaren indien deze optie dus zo ingesteld is dat hij om het uur een backup dient aan te maken ...je mag deze vergelijken met een bestandsgeschiedenis backup die je in staat stelt om je systeem te herstellen indien je bezig was aan een belangrijk stuk en de pc viel onverwachts uit ...

Ik kan nu even niet meer volgen... In de war.. :vraagteken: Dus "Systeemkopie opnemen in stations" bij backup instellen is iets anders...?
Als ik een systeemkopie wil maken moet ik dit aanklikken in het linker deelvenster... Bij "Systeemkopie maken" moet ik de F schijf meenemen. Ik kan hier niets wegvinken:

Ashampoo_Snap_2016.08.25_19h55m10s_001_.png

De F schijf is nog steeds FAT32....En krijg denk ik daarom de foutcode:

Fout.PNG

Hoe kan ik de F schijf overslaan bij backup maken? Of heb ik dit al gedaan door bij backup instellen en dan "Systeemkopie opnemen van stations" uit te vinken
En de F schijf converteren naar NTFS is ook geen optie? Omdat dat volume dan ongeldig wordt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de fout die hier dan ook begaan werd is om de Recovery partitie te benoemen ...
deze mag dus géén schijfletter F hebben (dit is normaal gezien een verborgen partitie)
*wat jij dient te doen is in schijfbeheer de letter F te verwijderen en dan zal je dus bemerken dat alles wel lukt ..
 
je bedoelt waarschijnlijk het is opgelost door dat je de schijfletter heb verwijderd ...dus niet de recovery partitie zelf ... deze blijft aanwezig maar is dus een verborgen partitie !

*fijn dat het verholpen is ..
*heb jij dan ooit zelf deze (standaard ) verborgen recovery partitie een letter toegewezen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan