beeld erg traag in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo:
Ik heb een klein probleem,namelijk het volgende:

Wanneer ik mijn computer opstart en ik wil mijn opstartpagina openen dan duurt dat wel erg lang,dat is ook zo als ik mijn email wil bekijken,dan duurt dat wel 15 a 20 seconden voordat ik beeld krijg.ook in programma's hetzelfde liedje.
Nu is mijn vraag waar kan dit aan liggen?Ik heb de nieuwste driver van de VGA geinstalleert,is het misschien iets in de bios?Ik weet het niet.
Ik heb een zelf gebouwde computer met Windows 10,er zit een MSI Z370 PC Pro Mobo in met een Intel Core I3 8350k processor en met 16 gb geheugen(Kingston HyperX 2666mhz).Er zit ook een SSD schijfje in van 120 gb.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen om dit op te lossen.
 
Geen idee.
Heb je alle divers van het moederbord geïnstalleerd ?
Soms wil bepaalde hardware niet goed met elkaar samen werken en zijn er conflicten met de hardware onderdelen waardoor er vertragingen kunnen ontstaan. Dit kan een risico zijn als je een pc zelf samen stelt.
Nagenoeg elke moederbord maker heeft in de spec's staan welk type en merk geheugen ondersteund wordt. Gebruik je een ander type of een ander merk kan dit goed gaan, maar ook verkeerd. Gaat het verkeerd zal het geheugen niet goed geadresseerd worden.

Moeilijk dus om van afstand hier een oplossing voor te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan