Status
Niet open voor verdere reacties.

Herjo9

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een aantal e-boeken in Google Drive gezet op mijn comp (windows 10)
Ik wil ze lezen op mijn IPad.
De map 'e-boeken' verschijnt wel op mijn IPad als ik de app Google Drive open, maar de bestanden daarin - de e-boeken dus - niet.
Wel een bericht dat de map leeg is. Ook e-boeken buiten de map in Google Drive verschijnen niet.
Wat is er mis en hoe kan ik dat verbeteren?-m-
 
Ik kan je helaas ook niet verder helpen. Ik ben wel fan van Google, maar die gebruik ik helaas voor u niet.
 
Volgens mij is het algemeen geweten dat Apple speciale versleutelingen zet op zijn systemen. Je kan niet zomaar een copy nemen naar andere systemen.
Ergens zijn er wel programma's die het kunnen omzeilen. Daarom doe je er goed aan de bestanden op een apart media te bewaren voor je het toevertrouwd aan Uw IPad.
Een vriend met een IPad vroeg me ooit eens om een boek die ik hem wilde geven, maar is er niet in geslaagd het boek rechtstreeks van mij E-reader te openen.
Datzelfde bestand was op mijn pc perfect leesbaar met Calibre.
 
Intussen is dit probleem grotendeels opgelost, Ik zie de boeken nu en kan ze ook gebruiken. Maar... in de map e-books heb ik een aantal boeken geplaaatst, zeg 10.
Die kan ik openen en lezen op mijn IPad, maar een 11de boek onlangs aan de map toegevoegd verschijnt weer niet. Wel in mijn windows-verkenner, maar in de map op google drive.com komt ie niet. Volgens mij is het geen kwestie van synchronisatie want dan zou ik de map niet zien. Wat is het dan en hoe los ik dat op?
Overigens bedankt voor de eerdere reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan