Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
klikt eens op het pijltje en wellicht zie je meer informatie ...deel deze dan ook eens .. want nu heb ik geen flauw idee ..heb zelf nooit zulke melding gekregen !
bij nader inzien dien je in feite niets te verwijderen indien jijzelf een apparaat heb toegevoegd dan dien je dit effe te bevestigen ...herken je die bewerking niet dan kun je dit apparaat verwijderen ...en dit via je google account
*ik heb zojuist mijn wachtwoord aangepast en kreeg daarop een bericht van ..wat me vervolgens opviel is dat men een gissing doet indien je je locatie niet heb meegedeeld aan google ...
zo vermelden zij dat er een inlog poging gedaan is vanuit Olen ..het uur en de datum komt echter overeen met het wachtwoord aanpassing door mezelf gedaan ..
mijn beveiligingscheck gaf eerder 2 meldingen aan zag ik juist en na het wachtwoord aangepast te hebben is alles ok .
*met 1 ingelogd apparaat bedoelen ze dit systeem ..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.