beveiliging scheck van google

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
beveiliging scheck van google

je apparaten verwijder je account van windows, wat moet ik daarmee ?
 

Bijlagen

  • photo18822.jpg
    photo18822.jpg
    57.9 KB · Weergaven: 77
klikt eens op het pijltje en wellicht zie je meer informatie ...deel deze dan ook eens .. want nu heb ik geen flauw idee ..heb zelf nooit zulke melding gekregen !
 
bij nader inzien dien je in feite niets te verwijderen indien jijzelf een apparaat heb toegevoegd dan dien je dit effe te bevestigen ...herken je die bewerking niet dan kun je dit apparaat verwijderen ...en dit via je google account

*ik heb zojuist mijn wachtwoord aangepast en kreeg daarop een bericht van ..wat me vervolgens opviel is dat men een gissing doet indien je je locatie niet heb meegedeeld aan google ...
zo vermelden zij dat er een inlog poging gedaan is vanuit Olen ..het uur en de datum komt echter overeen met het wachtwoord aanpassing door mezelf gedaan ..
mijn beveiligingscheck gaf eerder 2 meldingen aan zag ik juist en na het wachtwoord aangepast te hebben is alles ok .

Ashampoo_Snap_dinsdag 5 februari 2019_10h33m11s_001_.png
*met 1 ingelogd apparaat bedoelen ze dit systeem ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 5 februari 2019_10h42m39s_002_.png
 
168 dagen inactief heb een tijd 1 van mijn computers niet veel gebruikt dan zal dat het zijn ( dan denk ik dat ik niets moet doen )

heb 2 pc en 1 laptop
 

Bijlagen

  • photo18825.jpg
    photo18825.jpg
    99.6 KB · Weergaven: 91
mijn dochter heeft een week geleden met haar iphone ingelogd op mijn pc omdat ze er een probleem mee had , dat was toen in orde gekomen

daarom dat die beveiliging iets liet weten denk ik
 
Qtex;n238828 zei:
klopt ...dan dien je effe aan te geven dat er niets verkeerds gaande is ...

ik kan alleen maar iets verwijderen ,
aangeven dat alles in orde is hoe moet ik dat doen

moet ik dan op afwijzen drukken ?
 

Bijlagen

  • photo18828.jpg
    photo18828.jpg
    92 KB · Weergaven: 103
moest nog iets kiezen heb dan gekozen voor ik gebruik dit apparaat nog steeds en niemand anders heeft er toegang toe
googel was toen tevreden

(ik gebruik mijn pc toch via kabel )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan