Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de nederlandstalige excel kun je formules opstellen met de woorden SOM enzo.
Ik weet niet welke woorden je nog zo kan invoeren en wat deze azijn in de engelstalige versie. Weet iemand daar meer over?
In de nederlandstalige excel kun je formules opstellen met de woorden SOM enzo.
Ik weet niet welke woorden je nog zo kan invoeren en wat deze azijn in de engelstalige versie. Weet iemand daar meer over?
Je hebt idd in alle talen een andere 'slang' in excel voor de formules. SOM wordt SUM, GEMIDDELDE wordt AVERAGE etc...
Maar de formulewizard is in alle talen even efficient. als je op het fx-icoontje net vóór de formulebalk klikt gaat ie open net zoals met de techniek die JW aangeef en dan geef je een korte beschrijving van wat je wil gaan doen. Onderaan het dialoogvenster krijg je ook een uitleg over de gekozen formule, zodat je evt een andere kan kiezen.
kijk hier even:[HIDE]
[/HIDE]
Om in het Engels met excel te werken moet je Engels wel redelijk goed zijn. Bereik is array enzo, geen alledaagse woorden dus.
Maar ik ben ervan overtuigd dat het je wel zal lukken zenne
Alvast success ermee, maar als je verdere vragen hebt, doe me dan gerust een PM...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.