E-mail Bijlagen worden niet geopend maar moeten worden opgeslagen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Sedert enkele tijd verkrijg ik het volgende fenomeen :
  • Ik verkrijg een mail met een bijlage.
  • Wanneer ik daar rechts op klik dan verschijnen daar 4 mogelijkheden : Openen - Opslaan als - Ontkoppelen - Verwijderen.
  • Vroeger wanneer ik tipte op "openen" verscheen de bijlage in zijn geheel.
  • Nu verkrijg ik een blad met de melding om de bijlage op te slaan in "Downloads".
  • En alleen op de opgeslagen plaats kan ik de mail lezen.
Gaarne een tip hoe ik dat kan vermijden/veranderen.

Dank

Flamingo 🤓
 
Beste PhilipV,

Sorry ik heb het wederom vergeten te vermelden - zal eens nazien of ik al mijn info ergens kan plaatsen bij mijn naam Flamingo.
Ik werk met Mozilla - Firefox en Thunderbird.

Flamingo 🤓
 
Beste PhilipV,

Kan U mij misschien melden waar ik al mijn gegevens kan opladen zoals : welke PC - Mozilla Firefox en Thunderbird - enz ?
Dan kunnen de bezoekers direct zien met welke programma's en apparatuur ik werk.

Flamingo 🤓
 
Je kan dat wel opladen onder je profielpagina, maar dat betekent niet dat een bezoeker het ook zal zien bij elke vraag die je stelt.
Je kan het indien compact best in je handtekening zetten.

En die bereik je als volgt :

1664808958435.png


Je krijgt een tekstveld te zien : dat is vrij groot maar beperk je inbreng zeker tot 3 regels maximum !
Zoals je hieronder ziet heb ik maar 2 ... anders wordt het nogal druk.
 
In #6 meldt @loomax dat je als gewoon lid géén handtekening hebt, maar enkel voorkeuren kan kenbaar maken omtrent andere dingen.
Je zal dus de info over je systeem wanneer relevant gewoon moeten meegeven bij elke vraag.
Misschien kan je dat doen met copy-paste vanuit een klein bestandje dat je op je bureaublad plaatst of zo iets van die aard.

Of VIP lid worden, uiteraard ... dat heeft onze voorkeur ;)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan