Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Wil ik een mail met een bijlage versturen; (bijvoorbeeld een stukje muziek), dan krijg ik steeds het volgende bericht; "Je bijlagen zijn nog niet volledig geüpload. Bestanden die worden geüpload, worden niet verzonden."
Verstuur ik toch dit bericht, dan komt hij aan zonder bijlage.
 
Het rare is dat mijn vriendin die 3 km verder woont zelfs geen modem in haar huis heeft.
Sorry dat ik weer even inbreek in dit topic, maar met de situatie van de TS is niets mis. Dit topic is in een totaal onrealistische situatie aan het escaleren.
Buiten het feit dat het strict administratief niet toegelaten is om iemand zonder abonnement te laten connecteren met inloggegevens van 3den.
Een legitieme gebruiker mag op eender welke Telenet (guest)hotspot aanloggen. Hoeveel en waar hij wil. Heeft niets te maken met "gekoppelde IP adressen" en "dubbel gebruik" en "op bezoek bij" en "chatroom situaties" ed,... laten we niet overdrijven hier.

Er wordt in België hoofdzakelijk maar voor één situatie justitie ingeschakeld. En dat is ivm pedofilie ed. En dan moeten er al vallen opgezet worden (wat volgens mij al niet wettelijk is volgens de Belgische wetgeving = uitlokking) of staalharde bewijzen zijn. Of gebruik maken van dergelijke websites gehost door Telenet of een andere Belgishe ISP.

Telenet of eender welke provider gaat zich helemaal niet bezighouden met zulke futuliteiten zoals hier in dit topic beschreven. Telenet gaat dus zeker de oorzaak niet zijn omdat een bijlage in Outlook niet werkt.
 
Ik heb een vriendin die een 3 tal km van mij woont. Ze kan geen pc en internet veroorloven. Dus heb ik haar een laptop gegeven en heb haar ook mijn gegevens van internet gegeven zodat ze met die gegevens Wifri kan gebruiken.
en
Het rare is dat mijn vriendin die 3 km verder woont zelfs geen modem in haar huis heeft.

Daaruit kunnen we toch besluiten dat je vriendin via een Telenet hotspot verbinding maakt met het internet, via de modem van een dichtbij gelegen buur ofzo.
Of... je hebt een 3G/4G module in je laptop en een Telenet data abo met bijhorende SIM kaart (onwaarschijnlijk?).
 
Kijk eens bij je vriendin naar de wifi van de buren.
Toen ik naar Oostende verhuisde heb ik ook een vijftal dagen via homespot verbonden geweest met internet.

Internet buren.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan