Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Beste,
Mijn netbook had een bijna platte batterij. Ik ga ermee in huis om aan de lader te hangen. Zegt dat hij aan de stroom hangt en dan zonder enig voorteken gaat het scherm ff uit en gaat hij naar bios. Als ik daarin kijk bij boot staat er gewoonweg niets. Ik denk dus dat mijn eMMC kaartje naar de haaien is. Kan er mij iemand helpen met dit euvel? Dank bij voorbaat.
 
Screenshot_20170809-121733.jpg
De post, als je daarop moet rekenen zijde ook ver van u huis hoor. Mijn vrouw was gewoon thuis deze voormiddag, geen postbode gezien of gehoord en toch heeft de postbode mijn pakje terug weer mee naar jet kantoor, kan morgen mijn middag pauze gaan opofferen omdat de postbode te lui was om tot aan onze deur te komen met het pakje-m-
 
hetzelfde heb hier ook meegemaakt ...straffer nog dat ze zelfs durfde te beweren dat men 5x had aangebeld ...wat zeker niet het geval is geweest !
daar er op voorhand meegedeeld was dat de kosten nadien via een overschrijving zou gebeuren heeft men zelfs 1x een pakje ter waarde van 150€ gewoon aan de deur achter gelaten (zo werd me dit meegedeeld ) doch heb ik nooit het pakje ter waarde van 150€ ontvangen !
*dit heeft me zeker 2 weken geduurd eer de verzender me wilde geloven en zelf navraag gedaan heeft bij de post..daar zij de bevestiging kregen dat dit aan de deur werd achter gelaten omdat ik zogezegd niet thuis was werd er me door de verzender opnieuw het pakje toegestuurd onder voorwaarde dat ik dit persoonlijk op de post ging ophalen ...
 
Je hebt vlugger een bestelling uit het buitenland dan met onze eigen post. Onlangs een bestelling via Bpost gekregen. Zou ze rapper hebben gehad als ik ze te voet afhaalde heen en terug.
 
laatst hebben ze me een levering gewoon achter gelaten in de brievenbus !
je raad het al dat ik nooit iets gezien heb van deze levering !
het heeft in dit geval wel 4 weken geduurd voor men me dezelfde zending opnieuw toestuurde ..hier beweerde de post het recht aan hun kant te hebben daar het pakje in de brievenbus kon geplaatst worden aangezien de achterkant open was ...* men had hier in de wijk de deurtjes van de brievenbussen gerukt en dit bij meerdere huizen en daar ik dit huis huurt was het herstellen van de brievenbus ook voor de huurbaas !
dus aangezien men het pakje achter gelaten heeft in de niet af te sluiten brievenbus werd de postbode in zijn recht gesteld ..doch duurde het dus 4 weken vooralleer ik deze opnieuw toegestuurd kreeg ...je raad het al dat ik die week steeds de postbode nauwlettend in het oog hield om de levering in ontvangst te nemen ...en gelijktijdig hem terecht te wijzen aangezien hij eerder het pakje in de brievenbus achter liet inplaats van aan te bellen !
*concreet zijn de bedrijven hier wel op verzekerd en doen ze er niet moeilijk over als je hen tenminste kunt overtuigen dat de schuld niet bij u lag ...immers heeft een andere het pakje meegenomen !
 
er hing op dat moment geen deurtje meer aan de brievenbus ...ik vermelde eerder al dat er meerdere brievenbussen beschadigd werden doordat men de deurtjes er vanaf gehaald hebben .. hoe kan ik dan de brievenbus sluiten !
 
Bpost geeft geen goede naam zunne. Ik ben er eigenlijk ook geen fan van. Maar ja, we kunnen ze helaas niet helemaal buiten sluiten. Anders deed ik beroep op een ander bedrijf dat beter aangeschreven staat als Bpost.
 
Bpost geeft geen goede naam zunne. Ik ben er eigenlijk ook geen fan van. Maar ja, we kunnen ze helaas niet helemaal buiten sluiten. Anders deed ik beroep op een ander bedrijf dat beter aangeschreven staat als Bpost.
denk dat het is welke postbode dat je hebt ,die dat we nu hebben ; ik verwachte een pakje ,maar was niet thuis die nam dat pakje terug mee, de volgende dag bracht hij het terug aan huis

denk dat een postbode ook wel graag heeft dat je hem tegenkomt dat je een goede dag zegt (dan worden ze zelf ook vriendelijk )
 
denk dat het is welke postbode dat je hebt ,die dat we nu hebben ; ik verwachte een pakje ,maar was niet thuis die nam dat pakje terug mee, de volgende dag bracht hij het terug aan huis

denk dat een postbode ook wel graag heeft dat je hem tegenkomt dat je een goede dag zegt (dan worden ze zelf ook vriendelijk )
Dat is inderdaad een leuke postbode dan dat jullie hebben. Wij hebben hier om de haverklap een nieuwe jonge kerel op de wijk en iedere keer weer druipt de goesting er van af met hopen, niet dus.
 
CTCS, hartelijk dank hoor maat, hij is aangekomen en ben er al mee aan de slag. Ik zie dat hij al op Windows 10 draait, dan moet ik dit niet meer doen, want Windows 8 vind ik maar niets. Hij is al bezig met een hele hoop updates van windows te doen. Dus binnen een uurtje ben ik up to date denk ik. Want Windows en snel gaan precies niet hand in hand als het op updaten aankomt, of installeren. Straks nog mijn AV en zo erop zetten dat ik ook weer weg kan.
 
Nee dat heb ik niet, maar wie heeft zoiets wel ?
Ik heb een heel oud Weller soldeerstation dat het nog steeds goed doet.

Sorry, (te) late reactie, zie het pas vandaag.

Heb dit dus wel, ttz, heb een BGA rework station, om laptop/macbook/imac etc die geen beeld geven door kapotte GPU te herstellen.
Verder ook nog soldeerstation, hot air etc...

Hieronder een GPU (rechts) die losgesoldeerd is, oud soldeer verwijdert, nieuwe soldeerballetjes er op.
Klaar om terug op de pcb (links) te solderen.
Kan ook met eMMC, geheugenchips, mogelijk zelfs vastgesoldeerde SSD ...


HP_Pavilion_DV3_4000_SB.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan