cd station G weg halen in windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even een vraag , ik heb windows 8.1 en heb een cd station (G) in de verkenner staan maar ik heb geen cd station (G) ? kan ik die verwijderen ? ik heb alleen blue-ray (D) stationmisschien iemand een tip hoe ik dat kan fixen ?
 
start " regedit " op
en ga naar HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ Explorer
**indien de map " Explorer " niet aanwezig is dien je deze zelf aan te maken ...
deze kun je aanmaken door met rechts op Policies te klikken en voor een nieuwe sleutel te kiezen ....
geef deze de naam " Explorer "
rechtsklik weer op deze nieuwe sleutel en kies voor een nieuwe 32 bit DWORD waarde geef deze de naam " NoDrives "
wederom rechtsklik op deze en geef deze de waarde 64

**elke letter dat toegewezen word aan een bepaald station heeft zijn eigen waarde ...wil jij dus station G verbergen dien je 64 te vermelden .
vb :
de A krijgt de waarde 1
de D heeft de waarde 8

zie zelf maar welke waarde er elke letter word toegewezen ...

Ashampoo_Snap_2013.09.23_21h52m53s_001_.png

**indien de map Explorer wel aanwezig is dan dien je enkel dus de 32 bit DWORD aan te maken met de naam NoDrives en deze de waarde 64 mee te geven .

**een herstart van je systeem is noodzakelijk ..
 
Super !!! heb jou instructies uitgevoerd en nu is de G weg .... Perfect mijn dank is heel groot en zoals altijd hebben jullie het goede antwoord gegeven op een windows probleem dat alleen maar een expert kan weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan