Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb ongeluk zo'n 50 cd's verwijderd van mijn pc, ik moet op verwijderen geklikt hebben en daar het bestand te groot was voor de prullenbak zijn ze waarschijnlijk verwijderd zonder langs prullenbak te passeren.
Is er in windows 7 ook een verborgen prullenbak zoals in xp pro, en zo niet is daar een programma voor om de verloren cd's terug te vinden?

Groetjes,

Ed
 
de kans dat je deze terug vind is zéér klein ...zeker indien je na het per ongeluk verwijderen de pc ook heb afgesloten .
tevens ook indien je de pc heb gebruikt is de kans klein dat je ook maar iets zou terug vinden indien de ruimte overschreven werd !
er is een tool dat grondig te werk gaat om verloren gewaande files , bestanden terug te vinden zelfs indien deze geformateerd werd ...
de free versie hier van heeft zijn beperkkingen EaseUS Data Recovery Wizard Free

*belangrijk is dat je de gevonden bestanden naar een externe schijf laat weg schrijven ...dus niet naar de C
 
hoi Lana,

Heb het met recuva geprobeerd en krijg ongeveer 1000 nummers terug, het enige probleem is dat alle nummers los staan en niet gerangschikt op cd, het is onbegonnen werk om al die losse nummers in het juiste cd tje te steken.
Spijtig.
Groetjs
Ed
 
hoi Lana,

Heb het met recuva geprobeerd en krijg ongeveer 1000 nummers terug, het enige probleem is dat alle nummers los staan en niet gerangschikt op cd, het is onbegonnen werk om al die losse nummers in het juiste cd tje te steken.
Spijtig.
Groetjs
Ed

Beter iets dan niets. Wat wil je nog meer, dat Recuva ook alles netjes brand en in een doosje stopt.

Realiseer je dat recovery software niet alles zal vinden, de indexering van de bestanden zijn vaak verdwenen, zodat het programma niet weet waar een verwijderd bestand hoort. Soms is een deel van de clusters overschreven en zal het andere deel teruggevonden worden.
Kort gezegd, een 100% goede recovery is moeilijk met gratis software. Er bestaan bedrijven die veel meer kunnen dan de gratis software. Misschien moet u dat dan maar eens proberen, maar ik zou dan ook heel veel geld in de knip meenemen. Je moet in termen van enkele honderden euro's denken.
 
Hoi Luc,

Heb het met Free iPod Music Transfer - Transfer Music from Your iPod to PC Freely geprobeerd en het is fantastisch gelukt.
Bedankt Luc en aan iedereen.

Greets?

Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan