Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi , ik heb een probleem met mijn clavier van mijn laptop packard bell easynote EN LE69 KB .
Mijn hdd was gecrascht en heb er een nieuwe ingestoken.
Op de vorige stond win 8 ( update win 8.1 later ) . Was grinstalleerd toen ik die kocht.
Dus na nieuwe hdd te plaatsen had ik niks van bestanden om win 8 te installeren.
Dan maar win 7 ( niet gekocht ) geinstalleerd.
Installatie verliep goed alle drivers geinstalleerd .
Maar plots begon mijn clavier raar te doen .
Probleem 1 : kan geen spatie meer typen ( alles word aan elkaar gestypt )
Probleem 2 : shift met de . en ; typ ik 1 keer en deze word keer na keer getypt .;;;;;;;;;;;;;; heel veel en kan dit alleen tegen houden met zo snel mogelijk backspace te typen tot alles terug weg is .
Probleem 3 : ik klik op start en in de zoekbalk begint zomaar ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; te typen zonder dat ik iets doe ook weer met backspace tegen gaan.
Probleem 4 : bij pc opstart moet ik windows wachtwoord typen en de eerste keer komt er op fout wachtwoord omdat wederom ;;;;;;;;;;;; vanzelf geactiveerd was .
Hoe moet het nu verder ?
Wie kan helpen ?
Zou het dan aan win 7 ultimate ( geen koopversie ) kunnen liggen > mss niet compatibel met mijn laptop omdat hier win 8 op stond ?
 
HELP !
Na mijn laptop volledig geherinstalleerd.te hebben met win 8.1 was alles weer normaal met mijn toetsenbord .
Ik startte de laptop vandaag op en wat blijkt , er gingen weer enkele van mijn toetsen niet zoals voorheen , a , u , j , ... en nog een paar
Wie weet raad ?

Zoals ik al vermelde was je conclusie slechts een ilusie. Het probleem was en is er altijd geweest, ongeacht een verse installatie of niet.
Concreet, je keyboard is defect en moet vervangen worden.


Eerste link die ik vind: Packard Bell EasyNote LE69KB Keyboard (French)

Ongeveer 25 EUR (excl. BTW en shipping)
 
Hey d dragon ,
Ok zal niks anders opzitten dan vrees ik ...
Maar waarom werk hij dan wel bij een nieuwe installatie ...
En voorheen werkte mijn spatiebalk niet en die a , u , j ... wel ?
Nu werkt mijn spatie balk wel en de rest zoals ik eerder schreef wel maar bu zijn het andere toetsen die mankeren ...
 
Je fouten zijn random. Het werkt wel, het werkt niet, dan werkt dit wel en dan werkt dat niet, enzoverder...
Zoek er geen rede achter, die is er niet. Het is defect. Je merkt dat ook wel hoop ik. Je wil alleen zien dat het soms schijnbaar wel werkt.
En als het bij een "nieuwe installatie" wel zou werken, dan zou je vandaag geen problemen mogen ondervinden (na een nieuwe installatie), en kijk... het werkt dan toch niet.
 
Volledig mee eens d dragon
Ik word er zot van werken niet werken werken niet werken , ....
Bedankt voor de link voor een nieuw clavier te bestellen ...
Dan hopelijk dat ik van die miserie vanaf ben
Ik laat nog iets weten tot alles weer normaal functioneerd

Mvg
 
hey d dragon ,
ik heb het clavier besteld via de link die je me hebt gegeven.
25 november heb ik deze in mijn bezit
ik laat hier nog iets weten of mijn probleem is opgelost nadat ik deze heb vervangen

mvg
 
hey D dragon q tex en alle andere leden die hier hebben gereageerd ...
vandaag mijn nieuw toetsenbordje ontvangen voor men laptop.
problemen met verschillende toetsen die niet meer werkten lijken van de baan nu.
ben dus tevreden en vooral dank aan de mensen ( d dragon , q tex , ... ) die me hierbij hebben geholpen .
1 minpuntje moet ik wel aanhalen , mijn toetsenbordje kwam nogal verwrongen uit de verpakking ... en heb deze dan zo recht mogelijk proberen krijgen ... geplaatst , aangesloten en ... ALLES werkt .
nogmaals dank aan iedereen van het forum .
hierbij mag er dus een slotje op

mvg
italia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan