computer wil iedere keer updaten naar windows 10 maar mislukt iedere keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
computer wil iedere keer updaten naar windows 10 maar mislukt iedere keer
wat kan ik daar mee doen

gaat dat eigenlijk wel op mijn computer ?

laptop windows 7
 
je zou toch wel iets meer kunnen meedelen ...
welke fout melding krijg je ...als ook model/merk laptop..
in feite is het gratis updaten naar Windows 10 voorbij ...
echter via de manier uitgelegd op deze pagina kun je mogelijk nog steeds deze gratis verkrijgen ..
 
dit is een afbeelding van 25 april
ScreenShot001.jpg

heb zo nog dezelfde meldingen gehad (maar mijn knip program werkt niet meer )

asus van 2010
laptop window7 premium
 
Wat vaak helpt is het programma Windows Repair van Tweaking.com Tweaking.com Het programma is gratis te gebruiken en negeer alle eventuele meldingen om naar de Pro versie te gaan.
Installeer dit programma en start het programma op.
Je krijgt dan bovenaan tabbladen te zien waaronder ook het tabblad Repairs.
Klik hier op en dan zie je bijna rechtsonder staan Open Repairs.
In het volgende blad moet je zorgen dat alle vinkjes uit staan, behalve bij 17 ( Repair Windows Updates )
Klik nu op de button Start Repairs en heb even geduld. het kan geen kwaad hierna de PC opnieuw op te starten.

Probeer daarna Windows Update opnieuw uit te voeren.

Verder een erg handig programma om ook andere problemen op te lossen. Mij scheelt het soms enorm veel zoekwerk.
 
nu je Windows repairs heb gedraaid is het normaal dat deze dus aangeeft dat er geen updates zijn en dat je systeem up2date is .. immers werd de softwaredistribution leeg gemaakt en de update services gestopt om daarna weer te starten ..jij dient zelf de opdracht nu te geven om naar updates te zoeken ....heb je de manier vermeld in de link bij bericht 2 al geprobeerd om zo naar Windows 10 te gaan .
 
ik veronderstel dus dat er nooit eerder een Windows 10 op dit systeem heeft gestaan ...wel indien zo en je wilt dan nog gratis kunnen upgraden dan is dat wat ik je eerder gelinkt heb de manier ...
 
een vraagje ,nu 1 uur en 10 minuten
heb niet constant bijgebleven
heb ik een zwart scherm het groot licht bij de powerknop brand
en 4 lichtjes aan de touchpad branden ook

zal wel normaal zijn ?

of anders was de update klaar en terug opgestart met een zwart scherm als gevolg ?

en moet ik hier iets mee doen

Probeer de pc op te starten in veilige modus met netwerk opties of de modus met lage resolutie om zo de video kaart driver te kunnen updaten.

zou ik nu de laptop mogen afzetten
ga hem sevens maar afzetten denk ik
 
normaal is een groot woord ...
heb jij voor al leer je de upgrade startte eerst nagegaan of de Windows 7 systeembestanden onbeschadigd waren ... door een sfc /scannow toe te passen ..wellicht niet ..
nu ook ik heb hier eens een systeem binnen gekregen waar dat dus de upgrade traag verliep ... in het totaal had de HP laptop die ik diende te upgraden wel 3 uren nodig voordat deze ermee klaar was ...
jij zie de 4 lichtjes branden waar onder dus ook deze van de schijf ...wel dat wilt dus zeggen dat deze dus bezig is .. onderbreek dit dus niet .... wees geduldig .
 
in 2 weken kan het een en ander gebeuren maar denk dat de upgrade gewoon zijn tijd nodig heeft ..zoals ik eerder vermelde is niet elk systeem hetzelfde ...ook de gezondheid van je schijf zelf kan het upgraden beinvloeden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan