computer wil iedere keer updaten naar windows 10 maar mislukt iedere keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
computer wil iedere keer updaten naar windows 10 maar mislukt iedere keer
wat kan ik daar mee doen

gaat dat eigenlijk wel op mijn computer ?

laptop windows 7
 
je dient dus de Fn + de F6 toets te gebruiken om de licht sterkte te regelen ...

b39e41f1f6-Ashampoo_Snap_2017.05.04_16h23m54s_001_.png


volgens deze handleiding ...
 
oeps ik heb wel een minpunt nu ,de stroomdraad verwijderen en ik zit terug in de donkeren (nar)

Maar dat is in te stellen bij energiebeheer.
Heb even snel een afbeelding via google voor je gevonden.
Is wel in het Engels. Kijk onder On battery en dan Dim the Display. In de afbeelding staat deze op 2 minuten.

energiebeheer_windows_7.jpg


Als je deze op never of nooit zet dan zal het beeld helder moeten zijn als hij op de batterij werkt.

17935d1362716747-dim-display-automatically-turn-off-windows-8-a-dim_display-2.jpg
 
mooi zo .. je zie dat het soms wel lang duurt ..
deze zou dus ook moeten geactiveerd zijn ...tevens dien je build 15063.250 te hebben om up2date te zijn ..
 
skippy het heeft geen haast hoor , kan nu wat verder met windows 10

heb bij energie alles op nooit gezet en de helderheid kan ik niet lager zetten dan 64 procent (lager word het zwart voor mijn ogen hihi)
maar kan de stroom draad ook niet verwijderen of zit in de pikkedonker
 
dat lang duren denk ik was omdat ik niets op het scherm zag denk ik

waar moet ik die build 15063.250 zien staan

heb juist de eigenschappen van pc gevonden (daar heb ik ook effe naar gezocht hihi)


gevonden er staat 15063.138 dus sta wat achter
 
Laatst bewerkt:
indien je via start >instellingen >bijwerken en beveiliging >Windows update selecteert dan kun je de opdracht geven om naar updates te zoeken ..wellicht word deze dan bijgewerkt ... ook dit kan in uw geval wederom lang duren ..hier was deze cumulatieve update op 5 minuten geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan