Ratel 31 mrt 2007 #1 hoe zet ik die mee onderaan in de balk in windows mail de nieuwere versie van outlook express in Vista?? heb al heel het menu doorlopen
hoe zet ik die mee onderaan in de balk in windows mail de nieuwere versie van outlook express in Vista?? heb al heel het menu doorlopen
WhiteBrother (overleden) 31 mrt 2007 #2 Heb je al eens geprobeerd met gewoon het pictogram naar de balk te slepen ??? S6
Dapi 31 mrt 2007 #4 ik heb da ook al een nagekeken en heb het ook niet gevonden je ziet je contactpersonen wel staan in uwe verkenner
ik heb da ook al een nagekeken en heb het ook niet gevonden je ziet je contactpersonen wel staan in uwe verkenner
Ratel 9 jun 2007 #5 Vraag me niet hoe maar heb nu in mijn explorerbalk van windows mail een link naar mijn contactpersonen goed hé :bravo::duimop::yahoo::duimop::bravo: MAW dit mag je sluiten
Vraag me niet hoe maar heb nu in mijn explorerbalk van windows mail een link naar mijn contactpersonen goed hé :bravo::duimop::yahoo::duimop::bravo: MAW dit mag je sluiten