Desktop met Windows 7 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan er iemand mij wat raad geven, ik kreeg ineens een foutmelding dat ik een beschadigde C schijf heb en dat ik die moest herstellen, dat gedaan en moest terug opstarten maar dit lukt niet meer.
Pc gaat steeds in opstartherstel en systeemherstel lukt ook niet en ook de veilige modus wil niet opstarten.
Geprobeerd om op te starten via de boot cd van windows 7 maar die wil ook niet starten en krijg de foutcode 0x0 te zien.
Is er een manier om via opdrachtpromt de veilige modus te starten ? heb langs die weg al geprobeerd met fixboot en de anderen maar niets lukt.
Ik krijg als ik opstart en voor dat hij in opstartherstel gaat telkens heel kort een blauw scherm met allerlei gegevens , maar kan dit niet vasthouden en zodoende geen informatie verschaffen over wat getoond wordt.

Dank bij voorbaat.
 
In bericht 10 schrijft Casanke: Heb besloten om na de reactie's gezien te hebben dat het een moeilijke zaak zal worden en dan maar beslist een format te doen.
Hopelijk is daarna alles van de baan , bedankt alleszins aan de leden die mee naar een oplossing gezocht hebben.

Dus het zal wel opgelost zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan